Crista schreef:Haha nee, ik liep op het fietspad, en paal staat op de stoep, dus ging goed.
Ze loopt inderdaad actiever. Meer levenslust zeg maar.
Hebben zelf al wel de "hoop" op volledig herstel opgegeven. Maar voor 80 of 90% en verder pijnvrij, doen we het ook! Dus gaan er eigenlijk va uit dat je het altijd wel beetje aan d'r loopje zal blijven zien.
Zitten vandaag trouwens op precies 5 weken.
Liep net buiten met d'r, en ze zag een reiger! Zij er opaf, op haar manier dan haha. Die reiger weggejaagd, verliest ze d'r evenwicht, valt ze bijna in de sloot! Gelukkig liep ze het aan de riem, dus kon d'r nog tegenhouden! Dat stuk loopt ze normaal meestal los, dus ze had weer mazzel haha
Met fysio zal ze ook nog wel een hoop vooruitgaan! Het is ook echt ups en downs, en het heeft gewoon wel echt veel tijd nodig wat ik merk. Wij hadden op het halfjaartje gehoopt, maar ik denk dat je echt wel van een jaar moet uitgaan.
Onze fysio zei ook; als je het 1 voor 1 laat doen kunnen ze steun zoeken op het andere achterbeen. Maar bij een dubbele moeten ze zeker in het begin wel die druk op de voorkant zoeken omdat het achter nog zo pijnlijk/gevoelig is. Vervolgens moet je ze daarna weer leren en trainen om die achterhand te gebruiken, vooral ook omdat die spieren flink moeten aansterken etc.
Jady heeft nog steeds een kippenkont vergeleken met de voorkant