Ah wat mooi geschreven TS en ik wens je heel veel fijne momenten toe nu hij er nog is. Geef hem maar lekker veel aandacht, neem hem in je op en geef hem alle liefde die je zo voor hem voeld.
De allerbeste avond ever voor jullie gewenst! Heel erg veel sterkte met je verlies morgen. Weet dat het jou meer pijn doet dan Siem. En die pijn mag er zijn, in welke vorm dan ook. Ik denk aan jullie
Rytir
Geplaatst: 27-06-23 22:05
Zo lief dat hij nog 1 keertje bij jou kan slapen vanacht, dat doe je goed. Samen lekker kroelen hoe moeilijk ook, zal voor jou ook helpen bij het moment van afscheid. Sterkte daarmee
Charaz
Geplaatst: 27-06-23 22:06
DuoPenotti schreef:
Wat een sterke post heb je geplaatst! Knap. En veel sterkte morgen Echt het ergste van dieren houden...
Daar sluit ik me bij aan, nadat mijn kat ingeslapen was (ook thuis in zijn eigen mandje) was ik ook vastberaden om nooit meer een kat te nemen omdat het afscheid zo'n pijn doet.
Je liefde voor Siem is voelbaar in je berichten. Heel veel sterkte morgen TS, je maakt absoluut de juiste keuze. Ik wilde eerder nog een bericht typen, omdat mijn kat ook nierfalen had die opeens heel hard achteruit ging, maar eigenlijk hadden andere mensen al genoeg gezegd wat ik ook wilde zeggen. Fijn dat Siem jouw als baasje heeft, dat jij in hem zag wat anderen niet zagen, er zoveel liefde heeft mogen zijn en dat je hem nu mag helpen in dit laatste hoofdstuk.