Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dagahra schreef:Hier doen ze juist alle 4 super op lotgering. Zitten mooi in het vacht, ontlasting komt er mooi uit, frequentie veel minder dan op brok.
Ook vlees zelf ziet er altijd goed uit en stinkt niet.
Zitten op dit moment op volledig kvv, ivm dat er nog 140 kilo in diepvries ligt en eind januari moet er nog een koe erbij in
Gelukkig gaat er op dit moment +- 2 kilo op een dag er doorheen.
@ts: Wat is de reden dat je hem op schildklier, zink en b12 laat testen?
Hopelijk ben je iig snel van giardia af
) altijd goed dus geen goed beeld of daar verbetering in zit. Gedrag lijkt wel anders maar kan er niet helemaal mn vinger op leggen. Voerbak is tegenwoordig wel na 10 min leeg ipv steeds andere dingen doen en weer terugkomen dus hij vind het heerlijk.

) snacks incl konijnenoren met vacht. Hopelijk trekt de vacht dan ook nog wat zooi mee uit zn darmen                                                         
 wauw!                                                         
 ) maar (komt ie dit klinkt dom) gister lag hij voor het eerst een puppy te wezen en rustig een oplaadkabel stuk te kauwen. Elke vorm van kauwen ging altijd gepaart met wegrennen terugkomen gooien en niet zo kalm. R.I.P kabel wel 
 Komt echt hoor jongens.
. Laat hem nu gewoon gaan, hopelijk is het wennen maar tips zijn altijd welkom.
 We merkte het alweer in zijn doen en laten en ontlasting gaf de uitslag. Gelukkig gelijk contact gehad met de nieuwe dierenarts, na 5 dagen kuur geen verbetering is een consult nodig nu nog niet. Ik heb echt staan huilen toen ik het ongemak weer zag, zo snel terug ondanks alle schoonmaak maatregelen                                                         
 !                                                         VenoSnorlax schreef:Giardia is weer volle bak terugWe merkte het alweer in zijn doen en laten en ontlasting gaf de uitslag. Gelukkig gelijk contact gehad met de nieuwe dierenarts, na 5 dagen kuur geen verbetering is een consult nodig nu nog niet. Ik heb echt staan huilen toen ik het ongemak weer zag, zo snel terug ondanks alle schoonmaak maatregelen
) Ook in huis word hij steeds beter. Hij is aan het uitproberen, die dikke voorpoten passen prima op de eettafel, maar hij gaat sinds kort ook liggen met mini dutjes als gevolg. Dat heb ik in die afgelopen maanden amper gezien en ik heb staan janken kan ik jullie vertellen 

Ook zaterdag de eerste negatieve giardia test in handen gehad, betekend ook een leuke activiteit voor Iroh. Aankomende vrijdag gaan we met een groep van 4 eurasiers wandelen. Goed voor de grenzen en de opvoeding, maar ook gewoon heel erg leuk!