Zoe_97 schreef:Lisitano schreef:Je klinkt erg boos Zoe.
Kinderen zijn niet in één knip opgevoed, net als honden. Alles wat leeft eigenlijk.
Ja ik ben het gewoon maar beu dat honden altijd in fout zijn en ouders vaak nieteens te moeite doen hun engeltje maar iets te ontzeggen (want oh jee als engeltje zijn zin niet krijgt). Tuurlijk zijn niet alle ouders zo. Maar al zo vaak gezien en als de hond dan 1 poot verkeerd zet en het kind gaat huilen, dan worden de honden eigenaars, die hun hond gewoon bij zich hielden nog door de ouders boos toegesproken.
Een hond is geen publiek eigendom. Iedereen blijft er gewoon af. Maar zo is dat met veel natuurlijk. Ik heb een hekel aan mensen en kinderen die maar overal aan zitten.
En als eigenaar ben je altijd aansprakelijk, dus als er zo een kind op je hond duikt die uit angst hapt, ben jij het wel mooi geweest :/
Voor de rest ben ik een gezellig en makkelijk persoon hoor, maar van mijn honden moeten ze blijven
Ik doel niet op je mening dat mensen en kinderen niet ongevraagd aan je hond moeten zitten, die mening deel ik. Ook ben ik geen kinderfan.Maar de manier waarop jij je uitdrukt vind ik asociaal. Vrouwen moekes noemen en kinderen het of snotjongen. Je kunt het toch ook gewoon normaal brengen? Dat bedoelde ik met attitude.