Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gaabje schreef:DiantaM schreef:Wat leuk bij welke lappenfokker ga je langs?
Bij de fokster van peellappies! Ze heeft er volgens mij wel een aantal dus krijgen we meteen verschillende karakters te zien. En lekker knuffelen met die teddybeertjes
Gaabje schreef:DiantaM schreef:Wat leuk bij welke lappenfokker ga je langs?
Bij de fokster van peellappies! Ze heeft er volgens mij wel een aantal dus krijgen we meteen verschillende karakters te zien. En lekker knuffelen met die teddybeertjes
webster543 schreef:Springer spaniel.
Sorry, ben bevooroordeeld![]()
[ [url=m/fSaedC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Actieve, vrolijke honden.
Als ze hun energie kwijt kunnen in een hobby, zijn het zetelhangers in huis.
Heerlijk sociaal en leergierig
parnassia schreef:Leuk om te lezen allemaal!
Hier ken ik redelijk veel kooikers en stap bij een boerderij idd liever uit de auto als ik een herder zie dan een kooiker...
Springer Spaniels zijn fantastisch! De Ierse Terrier, wel heel anders, vind ik ook erg leuk. Slagje kleiner de Norfolk of de Cairn terrier.
Border terriers vind ik dan bv weer te chagrijnig om de een of andere reden. Teckels zijn ook heel erg grappig, maar mbt loslopen een stukje ingewikkelder.
En t karakter vd Corgi's vind ik helemaal super, uiterlijk stiekem toch ook wel komisch, maar mbt gezond twijfel ik ook wel beetje.
DiantaM schreef:Ik snap het helemaal. Ze zijn ook zó leuk. Ben elke dag nog blij met mijn beslissing.
Nu alleen een hele hoop geduld hebben.
amy_leftover schreef:Wat grappig, wij hebben de finse lap ook op ons lijstje staan en de grootte is voor ons ook een twijfelpuntje. Alleen dan andersomwij zijn juist bang dat ze “te klein” zijn!
Als het goed is mogen we binnenkort ook in het echt kennismaken, ben benieuwd of we dan net zo enthousiast zijn als jij
amy_leftover schreef:Haha nee, ik ben echt een teven-mens![]()
En eigenlijk willen we graag iets kleiner, maar niet té klein.
Denk dat het vooral even wennen is aan een iets kleiner formaat, we zijn nu ook wel een behoorlijk flinke hond gewend natuurlijk