Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Als ze er overdag zonder MPS vanaf blijft zou ik (zeker gezien de verstreken tijd) het aandurven om 's nachts het MPS uit te laten.
Ik laat het bij een van onze loopse teven ook uit nu, de heren slapen even apart op een kamer (met airco) en Dana slaapt bij ons (ook met airco) maar zonder broekje / MPS. Dan het beddengoed maar wat vaker wassen.
Amandavd schreef:KimD schreef:Als ze er overdag zonder MPS vanaf blijft zou ik (zeker gezien de verstreken tijd) het aandurven om 's nachts het MPS uit te laten.
Ik laat het bij een van onze loopse teven ook uit nu, de heren slapen even apart op een kamer (met airco) en Dana slaapt bij ons (ook met airco) maar zonder broekje / MPS. Dan het beddengoed maar wat vaker wassen.
Dan laat ik het denk ik ook uit.
kiwiwitje schreef:Ja alleen al voor mezelf. ben t beu
kiwiwitje schreef:ahw hai caafje
Hier nu een bezorgd baasje. een van de honden is sinds gisteren niet helemaal fit en hogere temperatuur. dus vanochtend gelijk de DA gebeld omdat ie ook na een nacht niet echt opgeknapt is. en nu kunnen we om 12.40 terecht.
kiwiwitje schreef:Succes!fijn wel dat ze weer echt zichzelf is. dat is positief.
Hier deed de spuit gisteren veel met ontstekingsremmers en pijnstillers. maar nu toch de temp weer wat omhoog en meer zwelling. Even overlegd met de DA en t is vrij normaal. Moet hem nu even blijven temperaturen en als ie flink omhoog gaat of de zwelling nog veel erger word even contact opnemen.
kiwiwitje schreef:Hoop t ook. hij is gelukkig al blijer dan zondag. Maar hoop toch wel dat de zwelling enzo snel minder word. boefje.
kiwiwitje schreef:kijk dat is positief!
kiwiwitje schreef:Hahaha ze vond de DA duidelijk niet leuk
Hier opzich goed. Hij heeft praatjes maar blijft voorzichtig als de meiden(lees djessey aka lomp en onhandig) erbij zijn. Als je hem alleen hebt staat ie gerust te draken. Zn temperatuur is sochtends en savonds iets hoger maar niks verontrustends en sochtends na de medicatie zakt dat weer vrij vlot. Maar we zijn krap 2 dagen onderweg nu. Maandag een prik bij de DA en dinsdag de medicatie thuis opgestart. En daar merkten we ook een duidelijke dip. De spuit was heel krachtig maar omdat we dinsdag ochtend pas op mochten starten met de medicatie merkten we dinsdag ochtend ook dat de zwelling erger was en temp weer echt wat hoger. Dat blijft nu allemaal stabiel en over de dag heen neemt de zwelling iets af. Maarja dat betekend dat we pas effectief 1-1,5 dag medicatie erop hebben zitten en t duurt wel een paar dagen voor die antibiotica echt effect gaat geven. Hij is wel gelukkig echt beter te doen dan zondag en maandag ochtend want toen was t echt een zielig hoopje hond.
kiwiwitje schreef:Hier zijn ze ook “vervelend” van de warmte. Ze hebben er duidelijk moeite mee dat wandelen er even niet in zit..
Met boellie gaat t goed. Ben net wakker dus zo uit zn bench plukken en temperaturen maar gisteravond zag ik dat zn tandvlees ook weer lichter word van kleur op die plek. Hoop dat hij er snel helemaal vanaf is.