Pino (rood met wit) heeft zijn stembanden echt ontdekt. Hij miauwt als we zijn naam zeggen terug, als hij rond rent zet hij hoge piepjes op en als hij honger heeft ontgaat ons dat echt niet.
Nu zitten we met een ‘vervelende’ situatie wat nu al 1,5 week speelt. In de ochtend als ik wakker word ga ik meestal even naar onder een plasje doen en vervolgens weer naar boven. Dit is de eerste weken goed gegaan alleen nu is dit vrijwel onmogelijk. Het moment dat ik een voet uit bed zet weet Pino dat we wakker zijn en zet hij t op een krijsen. Dus echt miauwen met tussenstops van nog geen seconde. Soms waait onze slaapkamerdeur open en die kraakt en dan gebeurd precies hetzelfde. Dan heb ik me nog niet omgedraaid of bewogen en begint hij.
Afstraffen heeft geen zin maar negeren naar onze mening ook niet. Als we het negeren gaat hij zolang door tot de kelderdeur open gaat en ze de woonkamer inmogen. Verveling lijkt ons ook stug, ze hebben in de kelder speeltjes liggen, 2 krabpalen en het licht blijft ook aan, buiten het feit dat ze elkaar hebben. Ze hebben niet continue eten staan omdat Pino nu al wat te flink begint te worden en we willen voorkomen dat hij straks niet door zn kattenluikje past

Iemand een gouden tip of moet ik er maar aan geloven?
Voor de rest gaat het erg goed met ons mannekes. Ze groeien veel te snel