Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Mooie foto die eerste!
Hoe is het nu met de ogen, herstelt het een beetje goed van de operatie?
Nikass schreef:Hele topic gelezen?
amies100 schreef:In hoeverre is hier sowieso sprake van 'een fokker' ? Staat diegene als dusdanig ingeschreven, heeft die een KVK nummer, ergens bij aangesloten? Ik denk het niet, dus in hoeverre is hier sprake van een fokker?Nikass schreef:Hele topic gelezen?
Nee, zie ik ook netMijn excuus.... Ik had alleen de berichten van TS gelezen.
Maar dan blijf ik nog bij mijn verhaal.... ze had vanaf het begin de fokker moeten inlichten.
Vind het goed om te horen dat ze alles voor de hond overheeft en weet hoe zij zich eigen daarbij voelt. Heb dit zelf in het verleden ook allemaal meegemaakt met een pup uit het asiel. Daardoor heb ik en de eigenaresse een dure les gehad.
Mijn hond met ernstige HD is overigens 12,5 geworden, ook de hond van de eigenaresse is nog jong dus een goede en gelijkmatige spieropbouw kan er misschien voor zorgen dat de hond geen pijn krijgt als de hond volgroeid is.
Succes!
Citaat:In hoeverre is hier sowieso sprake van 'een fokker' ? Staat diegene als dusdanig ingeschreven, heeft die een KVK nummer, ergens bij aangesloten? Ik denk het niet, dus in hoeverre is hier sprake van een fokker?
amies100 schreef:een hubertusklauw is geen erfelijke afwijking, daarbij is het verboden voor dierenartsen om deze te verwijderen. De fokker had deze gewoon direct moeten verwijderen toen ze geboren werden.