( ik vind het wel altijd vermakelijk om te lezen hoe fanatiek mensen hier kunnen worden als het over honden gaat. Bijna nog fanatieker als over paarden )
Och...Tico....wat een schat....die doe je toch niet meer weg????
Mbt die wervels....is dat spondylose? Zodra de wervels aan mekaar gegroeid zijn is de pijn weg. Tot die tijd heeft hij wel last. Hebben jullie nog wel gevraagd of er schade is ontstaan door de hartworm? Bij buitenlandse honden ook altijd bedacht zijn op sluimerende buitenlandse hondenziekten.
Zelf 10 jaar lang een herder uit Griekenland gehad. En ken meerdere buitenlandse honden hier ook. Stuk voor stuk erg lief en zeer trouw en aanhankelijk. Dat hondje is blij na 5 jaar eindelijk zijn vaste gezin te hebben gevonden als ik hem zo zie en jou zo hoor TS. Wat een schat. Hoop voor hem een forever home bij jullie!!
Ohhh wat leuk! Ik had je topic al gezien toen je het net opende en dacht nu even kijken of ze al iets hebben gevonden. En ja hoor! Tico ziet er uit als een erg leuk hondje! Hopelijk klikt het goed en gaat je vader veel plezier van hem hebben
Ik zie je topic nu pas en wat fijn dat Tico op proef is, hopelijk een goede klik
Google eens op västgötaspets, daar lijkt Tico veel meer op dan een Corgi
XLeandrosX
Geplaatst: 30-10-17 11:35
Letizia schreef:
Ik zie je topic nu pas en wat fijn dat Tico op proef is, hopelijk een goede klik
Google eens op västgötaspets, daar lijkt Tico veel meer op dan een Corgi
Kende dit ras niet maar de eerste foto die je tegenkom op Google lijkt idd erg op Tico. Leuk hondje hoor, volgens mij gaat hij niet meer weg bij jullie.