Hond gromt naar kind 15 maanden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mayasfrenk

Re: Hond gromt naar kind 15 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 22:19

Wat een fijn bericht ts. Erg veel respect voor Hoe je met deze situatie omgaat! !

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 11:53

KLinkt positief. Komt vast goed met jou als baasje/ouder

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 14:39

mick75 schreef:
Als iedereen die roept dat inslapen niet mag dan aanbiedt om het dier in huis te nemen is het probleem ook opgelost en kan TS het baasje dat het beste bij de hond past uitkiezen. Maar dat gebeurt ook niet... Maar wel oordelen over anderen. Tja.

Er is nog niet eens enige moeite gedaan om het dier te herplaatsen. Ik VERoordeel absoluut de mentaliteit van het zomaar in laten slapen van gezonde dieren of oudere dieren, die 'niet (meer) voldoen'. Lekker makkelijk.

Helaas is de mens een gemakzuchtig, soms ook gewetenloos wezen. En ja, het staat mij vrij daar iets op tegen te hebben. Hier blijven dieren en zoeken we naar diervriendelijke oplossingen. Mijn vriend heeft overigens sinds twee maanden een herplaatser van anderhalf. Geweldig dier (en ik ben niet eens een hondenmens).

Veel succes, TS. Goed te horen dat het beter gaat met de ingevoerde veranderingen....

Laibadji

Re: Hond gromt naar kind 15 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-16 16:48

Bedankt! Ben zelf ook voorstander van diervriendelijke oplossing. Ik vind dat ik eerst alles moet geprobeerd hebben voor mijn hond maar zeker ook voor mijn kind. Mijn kind komt op de eerste plaats maar ik hoop een zo goed mogelijke relatie te kunnen opbouwen tussen hond en kind. Momenteel blijkt dit te lukken. Dus ik ben heel blij!