Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BarbaLala schreef:Sorry maar hebben jullie de magtest inhoudelijk beoordeeld?
Want dan kan ik me niet voorstellen dat je niet tegen die test bent.
Zeker voor honden die reeds in een opslag bivakkeren na inbeslagname door het OM of in een asiel leven is dit geen eerlijke test, maar ook voor huishonden niet.
blackflicka schreef:BarbaLala schreef:Sorry maar hebben jullie de magtest inhoudelijk beoordeeld?
Zeker voor honden die reeds in een opslag bivakkeren na inbeslagname door het OM of in een asiel leven is dit geen eerlijke test, maar ook voor huishonden niet.
Das dan minder,maar als ze een dier hebben dood gebeten en of een mens nogal toegetakeld hebben is die test volkomen logisch.
BarbaLala schreef:Sorry maar hebben jullie de magtest inhoudelijk beoordeeld?
blackflicka schreef:Das dan minder,maar als ze een dier hebben dood gebeten en of een mens nogal toegetakeld hebben is die test volkomen logisch.
Laptopmuis schreef:Overigens, heb net zo'n verhaal meegemaakt. Ook over een asielhond. Die werd overgeplaatst naar een ander asiel, om te kijken of die daar meer kans maakte op adoptie. Aangezien die al twee jaar in dit asiel zat. Diegene die ook twee jaar elke dag met hem had gelopen wilde hem toen ook opeens adopteren. Terwijl ze van te voren meerdere malen had aangeven van 'ik zou hem zo graag willen adopteren, maar mijn huis is te klein en ik weet niet of ik het financieel haal als er één van de twee ziek zou worden'.
Maar toen de hond overgeplaatst werd,.. kon opeens ook alles.
Dierenasiel heeft dus toen geweigerd, en toen is er ook één boos geworden (die vrouw dus) en heeft ook allerlei negatieve dingen op facebook gezet over ze.
Ik wil zeggen... je moet altijd iets van twee kanten bekijken.
blackflicka schreef:Ik las wel op facbook over deze hond,dat medewerkers het hok niet meer in durfden.
De hond scheen al mensen gebeten te hebben en een kat dood hebben gebeten,heb er geen verstand van van honden,maar dit is toch meer agressie of niet,de hond kan toch ook niet met andere honden.
Hoe staat het er nu bij met de hond,leeft die nog.