Ik kom nooit weer op zolder
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EskeGirl schreef:O, kleintje nog!
[ [url=m/ki9d5w.png]Afbeelding[/url] ]
Deze grote jongen zat in mijn nek(Dacht dat dit ook een trechterspin/rioolspin is)
) maar in mijn ogen... brrrr drawerlover schreef:Maar alsnog was dat niet slim. Ze kunnen altijd via de stofzuiger slang weer naar buiten kruipen. Dan maar wachten tot je vriend er weer is

Maaike02 schreef:Waarom open ik een spinnentopic als mijn arachnofobie (spinnenangst) niet normaal is. Je wilt mij niet meemaken als er een spin op me zit... Al issie een halve cm, ik roep mijn vader (ja, meestal als dit gebeurt zit hij naast me maar alsnog) ik ga bijna huilen, en al doet mn vader het niet snel genoeg ga ik een soort van huilen zonder tranen.... Paps helemaal geïrriteerd om mijn reactie. Ik word helemaal sapastisch![]()
Een tijdje geleden las ik dat iemand elke avond onder haar lakens kijkt of er een spin zit en sindsdien ben ik echt bang dat ik slaap met een spin.
Je kan mij ook niet in een ruimte met insecten laten slapen want ik slaap mrt mijn mond open dus durf ik nooit te gaan slapen....
Mijn kat is ook helemaal ongeirtresseerd in spinnen
UhNee schreef:Dat stelt me aardig gerust. Zo in alle snelheid leek het beest ook te lang voor spin. Ik denk (en hoop) dat het zo'n kevertje is die onder tegels etc zitten. Ben de naam even kwijt. Mijn moeder mag 't doekje zo omhoog doen
xjessiesl schreef:Gut, waarom open en lees ik dit door met mijn giga spinnen angst. Kreeg bijna een aanval toen ik die foto's zag. Snel weg klikken dit en nooit meer openen na deze reactie
O lekker, zie de reactie van Drawerlover net. Nog enger en viezer..
en daarna onvindbaar natuurlijk
rina schreef:Dat waren geen trechterspinnen![]()
![]()
Enne als we dit groot vinden, ga NIET ik herhaal ga NIET zoeken op Huntsman spiderDaar zijn die van ons echt kleintjes bij
![]()
Zingt nu vrolijk weer: De spin, de spin Sebastiaan, het is niet goed met hem gegaan. Luister, hij zei tot alle andere spinnen..................![]()
.
(Onderzoek). Spinnen zijn echt toffe beesten, maar oorwurmen... Dat vind ik gewoon écht vieze beesten.