Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat warme lijfje van haar, geen kruik nodig hoor!
Nu voldoet vriend dus aan die rol als kruik. En hond op de bank.
Ze kan wel in de woonkamer, maar ik vind het gewoon retegezellig! Onze andere hond die wel alle viezigheid doet die benoemd wordt, mag ook nooit op bed.
)

Ojajoh schreef:Diablo schreef:Alle honden op bed zou een beetje vol worden (9 stuks), maar er liggen er altijd twee bij ons. Heerlijk vind ik het.
En dan soms kinderen er ook nog bij:
[ [url=m/GMzicL.jpg]Afbeelding[/url] ]
en als ik dan die vlekken op het wit zie, gaan de rillingen mij over de rug
Ik snap ook nooit zo goed dat mensen dat vies of onhygiënisch vinden, vind je het dan uberhaupt vies om met dieren te knuffelen? Bedoel, als ik de kat op schoot gehad heb en daarna naar boven ga en op mijn bedrand ga zitten vallen er vast ook nog wel haren van mijn kleding op het bed.....
Maartje1990 schreef:Ik vind het ook vies om met gedragen kleding op bed te gaan zitten, of ik nu wel of niet een beest heb geknuffeld. Ik zit alleen op m'n bed als ik gedoucht en in m'n pyama ben

Maartje1990 schreef:Ik vind het ook vies om met gedragen kleding op bed te gaan zitten, of ik nu wel of niet een beest heb geknuffeld. Ik zit alleen op m'n bed als ik gedoucht en in m'n pyama ben

BloemBloem schreef:Mijn sphynx kater gaat mee tandenpoetsen hahaha, en weet niet hoe snel hij
onder onze dekens moet kruipen. Hij ligt iedere nacht in mijn armen te slapen.
Onze dochter mocht van mij nooit tussen ons in, toen ze aan het peuterdraken was
en nu ligt die knakker tussen mij en mijn man in