Huisdieren op bed..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: Huisdieren op bed..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 15:51

Haha ja ze zit te gluren of ik al aanstalten maakte om haar buikje te aaien. <3

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 15:51

Zo ligt die van ons ook t liefst frummels! Of gewoon met 4 poten de lucht in :-)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 15:55

Haha ja dat doet die van ons ook inderdaad! Alleen dan met drie poten want ze heeft links achter geen poot. :P

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 16:04

Mijn hond sliep ook bij mij in bed toen ik nog met haar in een studio woonde. Gezellig vond ik dat, lekker lepeltjelepeltje onder de dekens :') Dat warme lijfje van haar, geen kruik nodig hoor!

Daar is een einde aangekomen toen ik bij mijn vriend in zijn appartement introk. -O- Nu voldoet vriend dus aan die rol als kruik. En hond op de bank.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:02

Hier slaapt ook alles op bed. Voorheen 2 katten, nu een kat en een hond. Kat blijft netjes in haar mandje op 5 min knuffelen na, of gaat in de krabpaal liggen, hond wil mijn bedhelft wel eens inpikken maar wordt dan weggebonjourt. Ik heb een binnenkat, en een hond die vies van viezigheid is. Loopt niet door modder, haalt haar neus op voor poep etc etc, dus dat is allemaal helemaal prima. Is ze toch een keer vies dan maak ik haar schoon.
Ze hebben beide een eigen mandje + deken op de andere bedhelft, enige regel is dat ze niet bij mijn kant komen. Soms de hond dus wel, maar ja kan het niet tegenhouden als ik slaap ;) Ze kan wel in de woonkamer, maar ik vind het gewoon retegezellig! Onze andere hond die wel alle viezigheid doet die benoemd wordt, mag ook nooit op bed.

Vraag me af, als je het vies vind, vind je ermee knuffelen dan ook vies?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:10

Diablo schreef:
Alle honden op bed zou een beetje vol worden (9 stuks), maar er liggen er altijd twee bij ons. Heerlijk vind ik het.
En dan soms kinderen er ook nog bij:

[ [url=m/GMzicL.jpg]Afbeelding[/url] ]

en als ik dan die vlekken op het wit zie, gaan de rillingen mij over de rug :=

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:13

IK heb zes poezels (en 25 paarden,3 honden,8 kippen,en een varken :') )
Maar die liggen ook bij mij in bed hoor, heerlijk in de winterdag.
Och en ik was gewoon wat vaker mijn beddengoed.

Paris_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:18

Hier komen ze geen van allen op bed, laat staan de slaapkamers. := De laatste keer dat ik me kan herinneren dat ze wel op bed mochten, was toen ik vroeger jarig was.
Dan mocht de hele konijnenfamilie me 's morgens feliciteren op bed. :')

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:19

Ik wou echt geen dier in mijn bed.
de eerste nacht dat ik mijn kat had heb ik alle deuren in huis open gelaten zodat ze haar eigen veilige plekje kon vinden.
Helaas was dat bij mij in bed en als ik nu de slaapkamer deur dicht doet gaat ze de hele nacht janken en aan de deur krabben, dus dan doe ik geen oog dicht :Y)
Dus mijn kat slaapt bij mij, ook als er vrienden blijven slapen komt ze er gewoon tussen haha

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:20

Ojajoh schreef:
Diablo schreef:
Alle honden op bed zou een beetje vol worden (9 stuks), maar er liggen er altijd twee bij ons. Heerlijk vind ik het.
En dan soms kinderen er ook nog bij:

[ [url=m/GMzicL.jpg]Afbeelding[/url] ]

en als ik dan die vlekken op het wit zie, gaan de rillingen mij over de rug :=

Smetvrees? Als je rillingen krijgt van een beetje pootafdruk.... Lijkt me lastig leven!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:20

Vier katten en twee honden, allemaal welkom op bed! Het liefst op mijn hoofdkussen, de sheltie dan. Ik nestel we dan tegen haar buik en dat is zo lekker warm. :):) Haar in/op/naast/onder bed hebben we ook last van, vooral nu alles in rui is, maar ik slaap daar niet minder om, misschien wel beter. }:0

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:27

Onze kater slaapt vanaf de eerste dag dat hij een kitten was bij ons.

Hij komt niet buiten, het is een binnenkat.

En anders blijft ie net zo lang tegen de deur aan schoppen, mauwen en krabben...... tot mijn vriend er gillend gek van wordt en hem toelaat. Hij werd heel soms ff buiten de slaapkamer gehouden omdat hij vervelend was, nou dat werd nog erger hahaha.

Want hij moet en zal bij ons op het bed komen en dat laat hij dan ook flink weten!

Slaapt vaak aan onze voeten wanneer we aan het lezen zijn, tv kijken en of op onze tabletten zitten te spelen. Maar zodra we gaan slapen wordt hij gelijk wakker en gaat hij gezellig aan onze hoofden op het kussen in nestelen.

Erg gezellig!

Gewoon elke dag ff haarvrij maken met zo'n haarverwijderaar en het bed vaker verschonen.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 17:51

Ook bij mij mogen de katten gezellig mee naar boven :) Ik snap ook nooit zo goed dat mensen dat vies of onhygiënisch vinden, vind je het dan uberhaupt vies om met dieren te knuffelen? Bedoel, als ik de kat op schoot gehad heb en daarna naar boven ga en op mijn bedrand ga zitten vallen er vast ook nog wel haren van mijn kleding op het bed.....

Buiten dat ik het zelf gezellig vind, vind ik het ook belangrijk voor mijn katten. Ik werk parttime, heb een eigen bedrijfje en heb paarden, ik heb echt wel dagen dat ik overdag niet heel veel thuis ben. Als ik ze dan ook nog eens vroeg naar bed ga en de katten niet mee zou nemen dan zouden ze me op zo'n dag effectief 2 uurtjes zien. Dat vind ik dus unfair, als ik zo weinig tijd voor ze heb moet ik geen katten nemen. Terwijl als ze mee naar boven mogen we voor het slapen gaan en bij ontwaken sowieso nog even knuffelen en ze dan dus ineens ipv 2 uurtjes me een uur of 10/11 in totaal op een dag zien. Tuurlijk, (groten)deels slapend, maar het is toch samen zijn. Overigens knuffelen we vaak ook gedurende nacht, Kiska heeft direct in de gaten als ik iets wakker aan het worden ben en zit dan al spinnend naast mijn hoofd te wachten tot mijn ogen opengaan :'-)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:00

Ik vind het ook vies om met gedragen kleding op bed te gaan zitten, of ik nu wel of niet een beest heb geknuffeld. Ik zit alleen op m'n bed als ik gedoucht en in m'n pyama ben :Y)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:05

Hahaha, oke, jij wint :P

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:07

Maartje1990 schreef:
Ik vind het ook vies om met gedragen kleding op bed te gaan zitten, of ik nu wel of niet een beest heb geknuffeld. Ik zit alleen op m'n bed als ik gedoucht en in m'n pyama ben :Y)

haha hier ook, kids komen ook niet in pyama naar beneden, mochten ze opblijven na het douchen gaan ze in het joggins pak naar beneden.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:09

Mijn sphynx kater gaat mee tandenpoetsen hahaha, en weet niet hoe snel hij
onder onze dekens moet kruipen. Hij ligt iedere nacht in mijn armen te slapen.

Onze dochter mocht van mij nooit tussen ons in, toen ze aan het peuterdraken was
en nu ligt die knakker tussen mij en mijn man in :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:13

Hier ook frummels die gezellig mee naar bed gaan :D
De grote zwarte Mika ligt braaf opgerold (met zijn pootje over zijn ogen) in een hoekje. Knuffelkleuter Yara wil het liefst zo dicht mogelijk tegen je aan slapen :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:16

Afbeelding

Bij mij liggen ze ook in bed... maar ik heb geen last van haar :P

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:18

Maartje1990 schreef:

Ooh herkenbaar! Een tas oid mag beslist niet op mijn bed en gedragen kleren ook niet! M'n bed is heilig en mag alleen aangeraakt worden als ik schoon ben ...
Maaaar, ik verschoon m'n bed elke 4,5 dagen en de laatste nacht voor het verschonen mag m'n hond soms wel een nachtje bij m'n slapen. Zo fijn als ze tegen me aan kruipt..

Beetje tegenstrijdig maar echt waar..

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:20

Absoluut geen hond in of op bed! Ik heb een hele lieve hond maar ze is zo groot als een volwassene en daarbij vind ik het vies, al die haren en kwijl! Nee op de bank vind ik niet zo heel erg maar niet in bed!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:24

Onze hond komt niet op de boven verdieping

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 18:27

BloemBloem schreef:
Mijn sphynx kater gaat mee tandenpoetsen hahaha, en weet niet hoe snel hij
onder onze dekens moet kruipen. Hij ligt iedere nacht in mijn armen te slapen.

Onze dochter mocht van mij nooit tussen ons in, toen ze aan het peuterdraken was
en nu ligt die knakker tussen mij en mijn man in

You made my day!!! geweldig... wat zijn katten toch heerlijke dieren haha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-15 21:00

CM_ schreef:
IK heb zes poezels (en 25 paarden,3 honden,8 kippen,en een varken :') )
Maar die liggen ook bij mij in bed hoor, heerlijk in de winterdag.
Och en ik was gewoon wat vaker mijn beddengoed.

Alle beesten bij jou in bed? :')
Het staat er zo mooi. :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:01

Haaaahahhahahaha en toch is het zo Ilsemarie. Slecht he....