Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shiloh schreef:Ja daag. Als het restaurant het goed vind, heb jij net zo veel recht als een ander om gezellig een eetcafétje op te zoeken.
zonder harige 4 voeter 
) ik word er niet happy van. Nu ben ik er ook heel erg allergisch voor dus het kan voor mij nare gevolgen hebben... dees_daan schreef:Dan pak je toch een terrasje of kiest een restaurant uit waarvan je weet dat honden welkom zijn? En dan nog hoort de hond niet voor overlast te zorgen, doet hij dat wel dan is de mcdrive idd een oplossing..
Maar goed, als ik zoals nu niet buiten kan zitten na een wandeling dan haal ik of wat op, of ik eet thuis.. Een ander hoeft geen last van mij en mijn honden te hebben dus ik vind het geen probleem om in de auto even te eten.

Shiloh schreef:Je maakt mij niet wijs dat 1 hond in 1 uur onder een tafel stilliggend in een hoekje zoveel allergenen veroorzaakt dat jij er aan de andere kant van het cafe ziek van kan worden. En als het wel zó erg is dan zorg je dat je naar een restaurant gaat waar het níet mag. Dat doe je als je glutenallergie toch ook? Kijken of ze daar wel glutenbrood koken. Als honden eigenaar zorg je dat zo min mogelijk overlast bij andere, maar ik hoef toch ook geen last te hebben van jou allergie?
Kortom. Rekening houden met elkaar.
en die hele hond niet had gezien maar wel klachten kreeg. Verklaarde een hoop toen ik de hond wel zag.
en ik waardeer het enorm als men de huisdieren thuis laat als ze uit eten gaan
en zoek bv ook specifiek op hotels die geen huisdieren toe staan
2 uur is ook veel te lang voor een kind. 
Nouja, als je een enorme grote stinkende drukke hond bijv. mee neemt snap ik het nog wel, maar als het een (schone) hond van redelijk formaat is wat netjes onder de tafel ligt, daar merk je toch helemaal niks van?
Neem haar tegenwoordig nog wel eens mee naar de snackbar om de hoek om eten op te halen. Altijd als ik er langs loop wil ze er heen
) ,en in al die jaren dat hij mee gegaan is nog nooit 1 klacht gehad,sterker nog de meeste mensen reageerden meer verbaast als we weggingen dat er uberhaupt een hond aanwezig was,hij kreeg wel altijd braaf een bakje water van het personeel ( die er dan blijkbaar minder moeite mee hebben).
,dus we gaan in principe nooit meer uit eten...
Slecht opgevoede, verwende, lawaai-makende gevallen wel.
Kinke schreef:Maar diegenen die hier dus vinden dat een hond mee mag in een restaurant (als de restauranthouder dit goed vindt uiteraard) die vinden het dan dus ook geen enkel probleem als iemand z'n kat/papegaai of konijn of weetikwatvoor huisdier meeneemt?