Een katje bij ons is de straat is vermoedelijk mishandeld.
Die had drukplekken op de heupen en z'n piemeltje was er af getrokken, die hebben ze moeten inslapen. Ik ga in verband met dit maandag weer contact opnemen met de DA... geen idee, maar misschien dat het er iets mee te maken heeft. Er woont een man in de straat die het niet zo op katten heeft, hij heeft mijn buren (welke kat nu ingeslapen is) ook al eens bedreigd de kat iets aan te doen. Zij gaan nu ook aangifte doen. Ik wil niet met een vinger wijzen dat hij dit gedaan heeft, maar het is vreemd.
Vergiftiging misschien, of misschien is ze geslagen met iets.. ik weet het niet. Ja het is pinkster, maar misschien kan ik wel gewoon even bellen om het door te geven. Mijn eigen DA gaat bijna op vakantie, ik wil het nog wel graag doorgeven voordat ze 3 weken weg is.
Ja.. ik ga het gewoon proberen. Ze is namelijk wel vaak voor huis, de andere 2 meer achter huis. En de man woont aan de andere kant van de straat, er zit dus een kans in dat ze daar wel eens is geweest.
Geen idee of dit ook kan ivm de bloeduitslagen maar dat wil ik gaan vragen.
Ze gaat echt de goede kant alweer op. Brokjes eten gaat ook al steeds beter en ze kan inmiddels de trap ook alweer op en af zonder te veel moeite. Ze ligt nu lekker op haar kleedje op de bank te slapen!
Maaaarije
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-15 21:15
Hoop dat het filmpje het doet. Dit is van donderdag. Ik plaatst morgen even een filmpje van hoe het nu gaat.
Zijn er nog mensen die hier mee lezen? anders plaats ik geen updates meer. Maar mochten er wel mensen zijn die graag willen weten hoe het afloopt maak ik zo ook nog even een nieuw filmpje
Dinsdag was de ergste dag, toen ben ik dus ook bij de DA geweest. Op het filmpje kun je wel goed zien dat ze haar hoofdje scheef houd en aan het eind van het filmpje weer zo'n rondje maakt en dan eigenlijk omvalt, daarom gaat ze maar zitten
Ik weet niet precies waarvan het kan komen, die woensdag waren nog niet alle uitslagen binnen en toen ik vrijdag belde kreeg ik de telefoniste gewoon aan de telefoon, die me enkel kon vertellen dat de rest van de uitslagen negatief waren. Waar precies op onderzocht is (behalve katten aids) weet ik dus niet, verwacht dat ik dit wel hoor als ik er deze week weer kom