Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sabini schreef:Oh wauw knappe Gimli! Ik houd stiekem wel van bicolour Britten![]()
Mijn Britten en ik zijn eergisteren verhuisd naar Apeldoorn. Gelukkig kunnen beide katten heel snel wennen.
[ Afbeelding ]
Zo lag Macho erbij na de hele verhuizing (sorry voor de slechte kwaliteit van de foto).
Akshay schreef:Het lijkt erop dat ik binnenkort een kitten bij kan nemen. Mijn halve Brit is nog geen jaar. Andere kat al 12. Dus een medestander in snode plannen is voor t jonkie wel leuk.
Ik zou heel graag een chocolate of cinnamon kater willen. Misschien dat jullie catteries weten en willen aanraden ?

Akshay schreef:Ik had die twee al gevonden inderdaad. Via Google..
Maar ervaringen met catteries vind ik toch een handiger leidraad dan een website![]()
Ik weet ook rashonden fokkers met een leuke nette website waar achteraf bezien "brandhout" vandaan komt
De twee genoemde wil ik zeker eens contact mee opnemen.
vanavond toch eens gaan contacten alvast. Komt voorlopig nog niet gelegen maar kan maar vast gaan verkennen
en een hele lange veter waar hij mee door het huis rent en iedere dag meerdere keren lekker in zijn drinkbak sopt
Heerlijk gek beest
Nachtlampje schreef:Yey! Wat een leuk topic
Ik wil me ook graag aansluiten
Ik heb nu een 9 maanden oude poes, Lyla. Haar fokker is nu geregistreerd inclusief cattery naam en poes en kater getest op de hele mikmak, maar dat was de fokker nog niet toen Lyla kwam.
Geen papier dus, maar daardoor werd een gezonde Brits korthaar wel opeens financieel bereikbaar voor mij![]()
En van dit kleine mupseltje...
[ [url=m/2yYg5H.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q2elCu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is ze uitgegroeid naar dit kortpotige monstertje
[ [url=m/U3A3qE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cCR4jC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als ze gezond verklaart wordt door de dierenarts ben ik ook aan het denken om over een half jaar tot een jaar misschien een keer een nestje met haar te krijgen. Voor mijn eigen ervaring omdat het me geweldig lijkt om mee te maken, maar ook zodat mensen de kans kunnen krijgen om ook met mindere financiën het geluk van een Britse Korthaar te kunnen meemaken. Indien er een nestje komt zijn er ook al 3 kittens gereserveerd
ps: Ik heb altijd het idee dat heel veel mensen er zwaar op tegen zijn om met papierloze BK's te fokken, en in het geval van mensen die graag willen reageren sta ik ook open voor die kritiek. Maar, op voorhand, denk er even aan dat ik dus zeker wel goed heb nagedacht en dat mijn poes in theorie precies hetzelfde is als een kat mét papier, met geteste ouders.
Zou er het liefst nog wel 3 bij willen! Ben helemaal verliefd op Britten!! Wat een geweldig ras is het toch 
Moet ik weer op mijn handen gaan zitten hahaha. Amaris schreef:wat is een Part Breed?
(ik zie er niets brittigs in?)