Mooie Stabij

Ik ben de gehele middag bij de Fokker van onze boxer geweest en geholpen met de bevalling van de nieuwste telgsjes in onze boxer familie

4 kleine boxertjes
2 gele teven
1 gele reu
1 gestroomde reu
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dagmar80 schreef:Ik zou hard 'nee' of 'au' zeggen en dan is het spelletje gewoon even over. Zo leert de pup wel dat zij met het spelen niet mag bijten. Zo heb ik het met Toby ook gedaan, werkte prima. Vooral in de wisselperiode kan dat bijten erg vervelend zijn :p Dan móeten ze gewoon overal in bijten...
Seven schreef:Dan zou er bij mij een correctie volgen. Ze heeft duidelijk nog niet genoeg respect voor je
Ik heb nooit bijtende pups eigenlijk, ben kort maar krachtig ik ben geen bijtrol

Dagmar80 schreef:De aanhouder wint... :p Ik ben wel blij dat Toby niet meer aan het wisselen is haha! Nu weet hij ook donders goed dat af en toe wat speels 'bijten' wel mag, maar niet te hard en ook niet altijd.
Seven schreef:Dat is het ook je moet zelf de grens leggen, hier mogen ze hun mond veel gebruiken. Ik doe veel aporteer werk en bijtwerk-spelletjes. Ja dan zit er wel eens een vinger tussen dan is het wel fijn dat ze weten dat dat niet de bedoeling is

Wat een mooie hond! Die van mij is vandaag jarig, 1 jaar alweer!
xxLady schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Meet our doggy Jippe! Jippe is een Friese Stabij, geboren op 24 september.
We noemen hem ook vaak Jip of Jippie btw
(zie m'n profiel)