Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke_L schreef:Oh boehoeeee wat een gezellige reacties hier!
(En dan heb ik nog niet eens het hele topic gelezen, want dan was ik waarschijnlijk echt gaan huilen)..
Maar er zijn ook écht genoeg katten die het veel beter alleen doen.
Wij hebben er thuis 4, dus dan zou je zeggen; 'Hoe weet jij dat nou?....
Nou ik heb er eentje op zolder zitten.. Dit vind het vreselijk met de andere katten.. Die krijgt helemaal de stuipen van ze...
Verder heb ik genoeg vrienden die er ook maar een hebben en ECHT niet allemaal zijn het van die loeders die de banken kapot krabben, etc.
Echt weer kort door de bocht gedacht.
Ik ben van mening dat er heel veel katten zijn die einzelgangers zijn. Dus niets mis mee, gewoon even goed naar het karakter kijken, dat kun je bij sommige al prima zien in de kittentijd.
En verder ontopic:
Gefeliciteerd TS! Wat super leuk dat je een kitten mag eindelijk!
Ik denk dat je de meeste dingen al wel weet waar je rekening mee moet houden zoals voeding, kattenbak, etc.
Wat leuke speeltjes en misschien wat kattengras. Vroeger waren onze kittens er gek op, nu als volwassenen vinden ze er niets meer aan..
Verder een krabpaal is geen overbodige luxe als je niet wil dat de kitten aan je meubels zijn nagels gaat scherpen..
Verder zeg ik: geniet van de kittentijd, want ze zijn zo snel groot! Maar ook dan zijn het heerlijke huisdieren!
Ruby1995 schreef:Maar ik ga vanaf nu niks meer op bokt posten hierover. Word er namelijk echt een beetje moe van en vind het erg jammer want ik ben enthousiast en het is jammer dat andere dat steeds verpesten.
als er toch nog leuke reacties zijn!
en kan hij lekker klimmen in bomen.
.Ruby1995 schreef:Ja en dan brengen mensen uiteindelijk een naar het asiel omdat je perse er twee moest toen ze jong waren. Dat is pas triest
Cinderella schreef:Ruby1995 schreef:Ja en dan brengen mensen uiteindelijk een naar het asiel omdat je perse er twee moest toen ze jong waren. Dat is pas triest
Nee, je ontneemt ze hun hele jeugd, dat is een goede oplossing joh dierenvriend!
Kittens hebben de opvoeding en het contact nodig met soortgenootjes, klaar. Het valt niet goed te praten. En vrijwel alle kittens die groot worden met elkaar blijven ook vriendjes.
love_western schreef:Suzan_v_h schreef:Knap hoe sommige mensen een topic kunnen bederven zeg, echt top gewoon.
Alleen omdat we andere mening hebben? Als je een veulen alleen plaatst, staat heel bokt op zijn achterste poten. Maar een kitten is prima. Ik snap het niet
Cinderella schreef:Kittens hebben de opvoeding en het contact nodig met soortgenootjes, klaar. Het valt niet goed te praten. En vrijwel alle kittens die groot worden met elkaar blijven ook vriendjes.