Hele mooie foto's! Die voetzooltjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
om bij weg te smelten

ze hebben vrij stevige keutels al en gaan soms op eigen houtje al staan poepen! Het zit af en toe wat verstopt waar ze dan last van hebben en een beetje lusteloos van worden. Pippa helpt dmv likken wel maar als we zelf nog iets meehelpen gaat het makkelijker
iig goed opletten nu dat ze elke drinkbeurt goed door Pippa gelikt worden en als ze nog wat lusteloos of zeurderig zijn helpen we gewoon nog even een handje 
leuk om te horen! 
m'n pa neemt het over, om 6u ongeveer gaan ze weer honger krijgen
komende week gaan we proberen de nachtvoedingen te minderen en evt. af te bouwen, eind deze week ook over op vaste voeding, of nouja... pap iig
lekkere smeerboel krijgen we dan haha.
Maar toch wel leuke kiekjes geworden. Niet allemaal even scherp, maarja.
)...

Ze zijn wat laat met de oogjes (zoals ik al verwacht had) maar als ze wakker zijn hebben ze allemaal spleetjes geloof ik.

!
er komen volgend weekend pas weer nieuwe foto's denk ik, dus hier moeten jullie het nog even mee doen 
mijn moeder vind de licht blauwe helemaal leuk, mjetterd en ik zijn helemaal fan van de gele en mijn (soort van) schoonzus vindt ook de donker blauwe het leukst. Er zijn nog geen fans van het teefje...
iemand hier?
Thesserd schreef:Haha dank voor de leuke reactieser komen volgend weekend pas weer nieuwe foto's denk ik, dus hier moeten jullie het nog even mee doen
Grappig akishino, hoe iedereen z'n persoonlijke favo al heeftmijn moeder vind de licht blauwe helemaal leuk, mjetterd en ik zijn helemaal fan van de gele en mijn (soort van) schoonzus vindt ook de donker blauwe het leukst. Er zijn nog geen fans van het teefje...
iemand hier?

ik heb ook het idee dat ze ons al horen. Ik kan niet meer onopgemerkt bij de werpkist staan kijken en praten wanneer ze slapen