Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Slina schreef:Die foto's had ik nou ook niet hoeven zien..
Als zieke die geen eten wegkrijgt dus al supermisselijk is, heb je dat even bevorderd. Laat mensen zelf kiezen of ze het willen zien..
PenP2014 schreef:De waarheid is hard hè? De ècht schokkende foto's heb ik niet geplaatst!
PenP2014 schreef:@Brainless ik weet niet waar je deze wijsheid vandaan haalt maar er zijn deze, en nog talloze foto's die ik niet allemaal ga uploaden.. gewoon op eigen NL en belgische bodem!! Dus ga een eind heen met je sneren van in stand houden. Dit moet stoppen!!!
Brainless schreef:PenP2014 schreef:Intresseert me niet!! Zolang er maar getekend wordt!!
Dus jij hebt liever dat de onderzoeken in een land gedaan gaan worden waar er bijna geen regels zijn?
Waar je dus die praktijken hebt waarvan jij de foto's/filmpjes laat zien?
PenP2014 schreef:De waarheid is hard hè? De ècht schokkende foto's heb ik niet geplaatst!
PenP2014 schreef:Ik weet niet wie er jou pb's stuurt maar laten we het lekker openbaar houden!! Niet achter de rug in pb's! Ik sta hier voor mn mening en hoef dat niet achter de elleboog te doen. Gaat nergens over!
Sabientjeuh schreef:Goh. Dat mensen toch zo fel reageren op de zwaar gedetineerden wat ik opperde. En mensen kunnen wel zeggen dat dat ziek is om te denken. Maar er word wel gezegd over kinderen als die ernstig ziek zijn medicijnen moeten hebben. Maar als je kind vermoord is dan? Dan zijn medicijnen niet meer nodig. Nou dan mag de moordenaar van mij van harte gebruikt worden om medicijnen te testen! Mensen die anderen ernstig letsel of leed aan brengen, mogen zelf ook wel lijden. En als ze dat ong in verhouding zetten met wat een ander aan hebben gedaan. Dan worden tenminste de schuldigen gestraft ipv van onschuldige dieren!