Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vrouwke schreef:Ts kan je geen slaappil door het water doen, heb jij je nachtrust.
Ik snap Ts goed, ik zou er ook krankjorum van worden.
Ik zelf woon op een boerderij, achteraf, zelfs ik heb er een hekel aan als me hond blaft als het niet nodig is.
Oke als er mensen op het erf zijn oke, dan mag het maar ze hoeven niet te blaffen als het niet nodig is.
geerke schreef:ik blijf het zielig vinden voor de hond...maar goed,ik hou erg van honden,en niet alleen van mijn eigen honden.
Jolien87 schreef:vrouwke schreef:Ts kan je geen slaappil door het water doen, heb jij je nachtrust.
Ik snap Ts goed, ik zou er ook krankjorum van worden.
Ik zelf woon op een boerderij, achteraf, zelfs ik heb er een hekel aan als me hond blaft als het niet nodig is.
Oke als er mensen op het erf zijn oke, dan mag het maar ze hoeven niet te blaffen als het niet nodig is.
En dan niet wakker kunnen worden van de telefoon?
manon_goldy schreef:Shirley schreef:Oei oei, vrouwke ... als ik toch zou merken dat iemand dat bij één van mijn dieren zou flikken !!!
Maar waarschijnlijk boeit het die mensen niks.. Als ik lees hoe er met de hond word omgegaan. Ik kan me vergissen hoor maar de baasjes klinken niet heel erg dierbewust
yvje86 schreef:Ik weet niet of het al eerder genoemd is; maar kan die boerderijhulp de hond niet tijdelijk in huis nemen?
Jolien87 schreef:Daarnaast zou ik niet voor mezelf instaan als ik achteraf hoor dat één van mijn buren, mijn hond in huis heeft genomen tijdens mijn afwezigheid. Of hij nou blaft of niet, dat is gewoon niet de bedoeling naar mijn mening.
meggiemeg schreef:Plus als ik bij mijn moeder ga slapen ik daar ook de hele nacht wakker lig, die kan me een partij snurken, zaagt gerust een heel bos om bij wijze van spreken!
Oh, ik vond het wel een goeie tip van mezelf, maar als dit klopt dan schiet je er inderdaad weinig mee op.
Anders kan je misschien met de bedrijfshulp meelopen als je hem morgen ziet en even kijken of er op hun eigen terrein niet een radio is die je aan kunt zetten? Of zelf een radio neerzetten als je er nog een hebt... Dan kan je hem wat harder zetten zonder dat het jou stoort. Oh en vergeet niet een zender te kiezen met veel gebabbel