Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik dacht dat t over de buren ging
Gewoon weer heen gaan als ze weer terug zijn van vakantie 
elenaMM77 schreef:ik weet het nog steeds zeker want ik snap ook niet helemaal hoe laten vallen op de buren kan slaan..
wacht vol spanning op franka's antwoord.. zou bijna denken dat het op een ander draadje bedoeld was
Joolien schreef:Als eerste een rustig langs om te kijken of ze het gesprek aan willen gaan, zo niet, dan zou ik niet meteen aangifte doen, maar kijken of je met de wijkagent iets kunt regelen. Die kan er ook voor zorgen dat de rust bewaard blijft in de buurt en helpen om de verstandhouding niet al te grimmig te maken, het is natuurlijk niet leuk als je ruzie krijgt met je overburen of iets. Wel zou ik ook het gehele bedrag terugeisen.
Ossi schreef:Ik vertrouw dat soort honden nooit en hun baasjes nog minder. Het is altijd een bepaald slag volk dat dat soort honden neemt. Ik zou aangifte doen, maar ik heb geen idee of het daar veel te laat voor is. Die mensen moeten een enorm hekwerk om hun tuin plaatsen zodat die honden nooit meer los rond kunnen lopen door de buurt, maar daar hebben ze natuurlijk ook geen geld voor...
Betalen gaan ze toch niet.
telt dat ook ? 

melaniepk schreef:Je hebt wel een aso leuk profieltelt dat ook ?
Ik denk dat zulke uitspraken gewaagd en beledigend zijn.
Even terug on topic.
Ik zou toch echt de wijkagent inschakelen omdat je bij deze mensen hoogstwaarschijnlijk zelf geen voet aan de grond krijgt.
Thanks! Als ze dat bedoelt vind ik het prima!