quartel schreef:Irma_Maandag schreef:Nee, de vraag is: welk baasje van welk dier heeft pech?
nee....de vraag is of je de oplossing van mijn buurman wel of geen goede vind
Zijn de spijkers voor de kat zichtbaar vanaf de grond? Zo nee, dan vind ik het geen goede oplossing. Katten liggen er vaker, dus zullen er niets vermoedend bovenop springen en kunnen daarbij flink gewond raken. Is het wel zichtbaar, dan zullen ze er echt niet zomaar op springen en is het dus een mooi afweermiddel.
Alsnog zou ik zelf wel de beste man aanspreken. Geef aan dat je juist bereid bent om te helpen, dat je absoluut niet wil dat mensen last van jouw katten hebben. Mocht de spijkerplank niet werken of wat dan ook, dan weet hij wel dat jij iig aanspreekbaar bent. Probeer de communicatie open te houden, dat is altijd de beste manier.
Verder wil ik nog even mn bewondering uitspreken over je kalmte hier. Er wordt al paginas lang allemaal nonsens bijgehaald en de meesten hadden allang hun geduld verloren. Echt heel erg netjes hoe je hier blijft reageren! Kunnen veel mensen hier een voorbeeld aan nemen.

Geeft ook veel meer dierenartskosten. 
Hij geeft mij dan toch net zo goed kosten. 

) en ervaart dit als zeer onprettig. Uiteindelijk leert de hond hoe ver hij mag/kan lopen.
. Ik kan hier alleen maar uit opmaken hoe egoistisch jij bent. Dat je er zo'n denkwijze op na houdt.
het feit dat jouw kat door jouw laksheid een ongeluk veroorzaakt kan je niets interesseren. Uit je post haal ik ook helemaal geen verantwoordelijkheidsgevoel.