Staffords

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 12:53

Ja inderdaad meer dan 80% maar dat is veel hoor dat is enkel oog platen bijv en verder wit. Daarbij id het een kruising dus maakt dat niets meer uit

Ik zie ze het liefste met hoge witte benen een bles en wit onder de buik zoals splash bij een paard
Zoals deze de half broer van onze teef Afbeelding

Balou_k

Re: Staffords

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 13:59

De prijs is een vraagprijs en bewust zo hoog gesteld om 'ik wil een goedkope stoere hond' types weg te houden!

Van wit of geen wit heb ik geen verstand.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 14:27

Hoe zit het als een hond z'n oog'wit' rood is ?

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 14:34

Dan is het oog geïrriteerd net als bij ons

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 14:40

Hij heb dat al zolang als we kunnen herinneren.. Dierenarts heb er niks van gezegd de vorige keer

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 14:49

Bedoel je het derde ooglid of gewoon zn oog?

Het oog wit hoort gewoon wit te zijn is dit niet zo is er toch een irritatie of bij sommige honden worden ze rood bij opwinding dit zie je veel bij stressgevoelige honden

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 15:16

Gewoon z'n oogwit. Vreemd zeg

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 15:53

Mijn hond is wel rood om de ogen (red nose) maar 'in' de ogen? Klinkt niet goed, heb je hier geen duidelijke foto?

Ik kom net in de keuken, zit de hond naast de mand te zitten, gewoon niks te doen. Kijk ik in zijn mand zie ik de kat erin liggen. _O- Hij gaat ook niet druk doen of iets, wacht gewoon braaf naast de mand tot ze weer eruit is.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-14 16:18

Zal zo z'n foto uploaden. Jazz is ook rednose kruising

Story

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 16:34

Wat een leuk topic!
Leuke honden komen er ook voorbij :)

Zelf heb ik een Amerikaanse stafford x Jack Russel reu van inmiddels 5 jaar oud.

Dit is Tazz:

Afbeelding

Afbeelding

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 16:46

xSlvna schreef:
Mijn hond is wel rood om de ogen (red nose) maar 'in' de ogen? Klinkt niet goed, heb je hier geen duidelijke foto?

Ik kom net in de keuken, zit de hond naast de mand te zitten, gewoon niks te doen. Kijk ik in zijn mand zie ik de kat erin liggen. _O- Hij gaat ook niet druk doen of iets, wacht gewoon braaf naast de mand tot ze weer eruit is.

geweldig haha

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:02

Onze hond heeft ook snel rode ogen we zalven ze met een zalfje. Maar het is vooral als die wat gestressd is

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:15

Wat een leuke kruisingen komen er voorbij :D

Mijn hond slaapt als ik weg ben de hele dag. Dan drinkt en eet zij ook amper. Zodra ik thuis ben is het een en al energie maar niet vervelend. Het enige aparte is dat zij steeds naar buiten wil als het heel slecht weer is. Sneeuw, storm, vorst en harde regen. Hoe harder het regent hoe liever zij naar buiten wil.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:21

Ik meld me ook :D

Ik heb 2 staffords gekruist met pitbull.
Zijn super lief, binnen zo lui als een varken, en buiten over actief :+

Afbeelding
Dit is Reno, hem heb ik vanaf pup en hij is nu 2 jaar. Met hem sport ik en hij is heel fanatiek hierin :D

Afbeelding
En dit is Cheeco, hem heb ik sinds een jaar, en hij word as Zaterdag 6 jaar, een heerlijk knuffelbeest is het!

Edit;
Afbeelding
En dit zijn ze samen, lekker lui aan het slapen bij mij in bed :P

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:25

Hey daar is Reno <3

Hier trouwens een (oude) foto van mijn (oude) Stafford
Afbeelding

Hij is bang voor camera's.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:35

Wat een knapperd xslvna !

Ik was ff tijdje niet meer op bokt, en vandaag ging ik weer is kijken, zie ik dit leuke topic voorbij komen :D Dan moet ik wel ff mijn hondjes laten zien :+

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:49

@sammy Wauw wat een mooie hond die Reno die spieren! prachtig!

@story wat een aparte kruising zeg, vraag me af of dit ook expres ook zo bedoeling is geweest? een jack russel is toch een stuk kleiner dan een stafford of was het met een engelse? Verhouding lijkt me anders zo groot

@zorry das niet niks zoveel honden hebben jullie vast een heel groot huis :0 of zitten jullie honden ergens anders?
Vind je het niet moeilijk dat als er een nestje is de pups dan ook weer weg te moeten doen? en heb je niet vaak van dat apart slag volk over die vloer die een stafford alleen maar willen om "stoer " mee te doen?

@tempation wat leuk!!! hij is idd echt weer heel anders wat grappig dat hij dezelfde kruising is zeg,hij heeft dan wel weer van die leuke flappie oren, bij basco hingen ze eerst toen ging er een omhoog staan , toen gingen ze omhoog maar tegen elkaar aan en nu staan ze recht omhoog naar buiten alleen als ie rent flapperen ze nog en als ie slaapt haha

@wakko die behendigheid training lijkt me dan wel echt heel leuk, onze hond is ook gek op de bal ben benieuwd of hij flybal wel zou snappen

Ben ook wel benieuwd wat jullie je honden voeren en hoe zwaar ze zijn.
We geven nu ProPlan puppy voor de robuste hond, hij weegt nu 30 kilo. Iemand bv ervaring met vers vlees geven of uberhaubt vleesvoer (uit blik/pakjes) geven?

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 17:58

Onze hond staat op hypoallergeen voer en weegt nu 23 kilo krijgt 2 x per dag 165

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:02

wat houdt dat in hypoallergeen?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:07

Hypo-allewatte? Hypoallergeen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Allergeen

En dan niet-allergeen.

Citaat:
Een hypoallergeen voer is een voeding die óf: zo min mogelijk verschillende ingrediënten bevat, óf: waarvan de betreffende eiwitten bewerkt zijn waardoor het lichaam deze niet meer als zodanig herkend.

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 18:16

en voer je dat om een speciale reden?

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:00

hier ook trouwens mensen die er moeite mee hebben gehad om hun stafford los te laten in huis, hier heeft hij tot voor kort alles kapot gemaakt als hij de kans kreeg. de laatste week zit hij het merendeel los behalve als hij eten krijgt.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:05

Echt? Met het teefje hebben we nooit problemen gehad, beet soms een barbie van mij kapot of een knuffel die ik had laten slingeren, terwijl de reu (pup) de schroten aan de muur ging aanvreten. :+

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:07

hier werkelijk alles, de bank/spullen/stoeltjes van me zoontje etc.
nu de laatste weken niks meer, en overigens ook na de loopsheid kan ze beter haar plas ophouden.

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-14 19:07

Jaaa hier ook!! we hebben een bench waar hij prima in gaat en ook uit zich in gaat liggen, maar goed als we wat langer weg gaan zou ik het wel fijn voor m vinden dat hij net als onze andere hond gewoon lekker vrij in huis rond kan lopen...1x geprobeerd en alles maar dan ook werkelijk alles was aan stukken gescheurd wat ie maar had kunnen vinden (overgens geen meubels of grote dingen) maar wel slippers, sloffen, kaartje, foto alles wat maar een beetje rondslingerde oja ook de plint vind ie erg lekker maar top punt was dat ie de vuilnis bak op een of andere manier had opgegooid...en daaruit lekker is gaan graven...

HIj heeft overgens genoeg kauw/speelmateriaal en als ik gewoon thuis ben knabbelt ie nergens op en ligt ie meerendeels te slapen....

Hoe heb jij het dan uiteindelijk wel voor elkaar kunnen krijgen dat ie niks meer sloopt?