Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chevax schreef:Wat ontzettend vervelend dat iemand die enthousiast een topic opent over haar hondje zo onder vuur wordt genomen door veel bokkers die menen de wijsheid in pacht te hebben. TS is aan totaal niemand verantwoording schuldig. Jammer TS dat je je genoodzaakt voelt niet meer in je eigen topic te reageren en ik wens je veel succes met je pupjes, geniet ervan!
chevax schreef:Amandavd, ik heb als mod totaal geen mening over wie het met fokken wel of niet goed doet. Ik zeg alleen dat ik het erg vervelend vind dat mensen zo massaal bovenop iemand springen. Je vindt mijn reactie jammer? Dat mag. Net zoals ik het jammer mag vinden dat anderen mensen ook op een bepaalde manier reageren. Dat heeft niks met wel of geen mod-zijn te maken.
Laptopmuis schreef:amy_leftover schreef:Wel typisch dat TS al regelmatig soortgelijke topics heeft gehad, die stuk voor stuk op deze manier eindigden
Ik zag inderdaad in een bericht van haar staan dat ze negentien honden heeft en af en toe een nest met ze fokt....
Dit is dus niet haar eerst nest.
felineepino schreef:19 honden... Nee toch? B
Citaat:ik ben geen fokker
ik fok af en toe een nestje heel sporadisch
en een fokker is wel heel wat anders
lees je eens goed in voordat je met onzin komt
en 19 honden ............en dan ????
al had ik er 50
ik woon vrij heb er de tijd en ruimte voor
val ik er iemand mee lastig ?
wat is je probleem ?
Goudlokje1 schreef:Is het heel erg dat ik vind dat als je hond er zo uit komt te zien als die hondjes in de linkjes, je ze voor het dier zijn eigen welzijn beter in kan laten slapen? Wat verschríkkelijk zielig!

eilleen333 schreef:Goudlokje1 schreef:Is het heel erg dat ik vind dat als je hond er zo uit komt te zien als die hondjes in de linkjes, je ze voor het dier zijn eigen welzijn beter in kan laten slapen? Wat verschríkkelijk zielig!
Maar iedereen weet toch dat een hond geen leven heeft als hij lelijk is?
Wat een onzin inderdaad. Nou raak je lelijke hondjes wel minder makkelijk kwijt, maar dan nog... Ik ben zelf ook geen topmodel, dus tsja... wat doen we dan met mij?
eilleen333 schreef:Goudlokje1 schreef:Is het heel erg dat ik vind dat als je hond er zo uit komt te zien als die hondjes in de linkjes, je ze voor het dier zijn eigen welzijn beter in kan laten slapen? Wat verschríkkelijk zielig!
Maar iedereen weet toch dat een hond geen leven heeft als hij lelijk is?
Wat een onzin inderdaad. Nou raak je lelijke hondjes wel minder makkelijk kwijt, maar dan nog... Ik ben zelf ook geen topmodel, dus tsja... wat doen we dan met mij?
Iris82 schreef:Ik heb de docu over deze hondjes gezien.
Die uit die linkjes is stokoud en heeft daardoor staar en alle tandjes zijn getrokken vandaar dat de tong naar buiten hangt. Dat heeft dus niets te maken met de kruising op zich.