orban schreef:Wij hebben een kruising Amerikaanse Bulldog X Bullmastiff Diego, en een jonge Cane Corso Goldy.
[ Afbeelding ]
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
orban schreef:Wij hebben een kruising Amerikaanse Bulldog X Bullmastiff Diego, en een jonge Cane Corso Goldy.
[ Afbeelding ]

loez schreef:orban schreef:Wij hebben een kruising Amerikaanse Bulldog X Bullmastiff Diego, en een jonge Cane Corso Goldy.
[ Afbeelding ]
genaamd Wessel ,
hij heeft niet veel geluk gehad bij z'n fokker ( toen hij 11 wk was en wij hem kochten woog hij 5,3 kg
) ik kon het niet over m'n hart verkrijgen hem te laten zitten.
maar ondanks dat de DA hem maar ongeveer 3 jaar zou geven , hij heeft namelijk ook op de schaal van 1 tot 4 een 3,5 op artrose ... Doet hij het super
hij rent vliegt springt , super actief, hij heeft ook heel soms een mindere dag dan loopt hij wat kreupel, heb altijd rimadyl in huis en dan moet hij verplicht aan de lijn en rustig lopen
dan is het meestal met een dag weer over
ik hoop dat hij nog heel wat jaartjes pijnvrij bij ons mag zijn
) naar de naam Lady! tinkert_tje schreef:wij hebben een sheltie van 4 jaar (bo) en we hebben een keeshond van 1 jaar (kees)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
moniek21 schreef:Ik ben de gelukkige eigenaar van een Berner sennengenaamd Wessel ,
Wessel is geboren op 09-09-2009hij heeft niet veel geluk gehad bij z'n fokker ( toen hij 11 wk was en wij hem kochten woog hij 5,3 kg
Thuis gekomen gelijk naar de DA en gewassen ( hij stonk ook erg ) goed voer erin en helaas met 1 jaar moeten laten opereren aan een EDmaar ondanks dat de DA hem maar ongeveer 3 jaar zou geven , hij heeft namelijk ook op de schaal van 1 tot 4 een 3,5 op artrose ... Doet hij het super
hij rent vliegt springt , super actief, hij heeft ook heel soms een mindere dag dan loopt hij wat kreupel, heb altijd rimadyl in huis en dan moet hij verplicht aan de lijn en rustig lopen
[ Afbeelding ]
Foundtheone schreef:moniek21 schreef:Ik ben de gelukkige eigenaar van een Berner sennengenaamd Wessel ,
Wessel is geboren op 09-09-2009hij heeft niet veel geluk gehad bij z'n fokker ( toen hij 11 wk was en wij hem kochten woog hij 5,3 kg
Thuis gekomen gelijk naar de DA en gewassen ( hij stonk ook erg ) goed voer erin en helaas met 1 jaar moeten laten opereren aan een EDmaar ondanks dat de DA hem maar ongeveer 3 jaar zou geven , hij heeft namelijk ook op de schaal van 1 tot 4 een 3,5 op artrose ... Doet hij het super
[ Afbeelding ]
Knap ding heb je daar! Bij welke fokker heb je hem weg als ik vragen mag?
ik weet niet meer hoe ze heette maar het was in Meerle ( net over de grens ) ik zal er nooit meer een hond halen
in de advertentie zag alles er super uit ....tot we daar aankwamen, alles vies ...Bench in de keuken met hondjes.... Toen ging ze Wessel halen uit de schuur, ik mocht niet mee lopen ....toen kwam ze met hem aan
ik moest hem gewoon mee.... En ik hoop dat hij 100 wordt
geweldigere hond kun je je niet wensen

donnar schreef:Klinkt als broodfok, snap dat je Wessel mee neemt. Helaas blijft op deze manier de broodfok wel in stand, hoe moeilijk het ook is, volgende keer zonder hond naar huis.
Iedereen vind het zielig en nemen dan de hond mee, helaas blijven er dan inkomsten en zullen ze doorgaan, je kunt het denk ik nooit helemaal weg krijgen maar hoe meer mensen meteen zonder hond vertrekken hoe beter.
Mizora schreef:Nee, dat is niet hetzelfde. Want die uit Spanje worden er niet voor geboren. Die worden anders gedood, is hun probleem niet meer. Terwijl bij jou er nog een teef achter zit. Ook zijn de meeste honden hier in asiels geen gemakkelijke honden. Hondagressie, mensagressie, absoluut niet alleen thuis blijven. Of jack russel, herder of klapkaak. Vrijwel alle andere honden zijn hier in de asiels zo weg.
Overigens blijft het je goed recht om toch de pup te kopen hoor, maar om het daar mee te vergelijken, nee. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben. Ik was niet mee bij onze hond kopen.