Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Anoeska27 schreef:Maar waarom kan hij dan niet terug naar je meter? Dat is al door meerderen gevraagd en er komt geen antwoord op.
2a54z6e45r6r schreef:Ze zegt dat we niemand gaan vinden die hem wilt adopteren. Dat je de angst er enkel met medicatie uit kan krijgen. En qua gezondheid zijn zn tanden en oren niet goed. Vind het ook kort door de bocht. Vanavond gaan we tot bij de DA. Vaccinaties heeft hij niet gekregen sinds 2 jaar dus dat brengen we ook even in orde

2a54z6e45r6r schreef:Meter loopt op 3 benen en is klaar voor een zorgcentrum. Los daarvan past ze helemaal niet bij het karakter van de hond. Zelf geeft ze toe dat een hond niet meer voor haar is. Ze is momenteel 84 jaar.
Ze is trouwens opzoek naar een zorgcentrum. Dus ze geeft zelf aan dat ze beter naar daar gaat.
Dan vind ik dat een hond enkel de zaak bemoeilijkt.
Ze wil een hond die alles kan kent en doet. Gezien deze hond zelf al verschillende eigenaars gezien heeft vind ik het niet verstandig om dergelijke 'probleem'hond (Yorkies worden al gauw 12 jaar) bij mijn tante te zetten en dan later opnieuw een eigenaar moeten zoeken voor hem als ze sterft of te zwak is. Dan is deze hond niet geschikt voor haar.
Mijn meter wil gewoon dat de hond goed terechtkomt en zeker niet naar een asiel gaat. Ze heeft in een opwelling van emotioneel gemis van haar vorige hond en de eenzaamheid de tuinman akkoord gegeven om toegang te hebben tot haar bankrekening (gaat ze nu opzeggen).
maar... waarom wil ze dan überhaupt een hondje??? ik snap werkelijk he le maal niks van dit verhaal... je haalt een hondje uit een benarde situatie je dierenarts zegt dat je hem maar gewoon in moet laten slapen.. jij bent de enige die voor hem wil zorgen dus ik neem aan dat hij ook geen medicatie mag krijgen of je dat anders zelf moet gaan betalen..
. Kun je dat niet uit haar hoofd praten?
2a54z6e45r6r schreef:Ze zegt dat we niemand gaan vinden die hem wilt adopteren.
Urielle schreef:2a54z6e45r6r schreef:Ze zegt dat we niemand gaan vinden die hem wilt adopteren.
Ik heb een magere hond van 13 jaar geadopteerd met staar, zo goed als doof, kromme zwakke achterpoten, een rot gebitje en in het algemeen te zwak om nog te castreren, tandjes te laten behandelen of wat ook. Als Tommie bij mij kon komen zijn er vast wel mensen te vinden voor Filou. Probeer het anders eens via FB, zo heb ik Tommie ook gekregen.