Er was 1 iemand die het gefluit van een kanarie erg vervelend vond, maar ging binnen 2 maanden verhuizen, dus maakte er verder geen problemen van. Als die niet zou verhuizen, zouden mijn vogels wel verhuizen en dát is het verschil!!
Onze nieuwe buren ook direct gevraagd, en ook die hadden geen moeite met mijn vogels.
Mijn vogels zitten in een hok en vliegen niet door de tuin van een ander
, mijn honden lopen alleen in afgelegen bossen los, en als ik iemand aan zie lopen knoop ik ze meteen aan de riem, en als er een ongelukje gebeurd buiten op de stoep ruim ik het op. Behoefte doen op 1 bepaald grasveldje, ik kan een grote hond moeilijk op de kattenbak zetten.
Hond aan de lijn zo snel je van je eigen terrein af gaat, klaar. Mijn jack blijft ook los perfect langs me maar zo snel ik op vreemd terrein kom, gaat de lijn er aan. Dat vind ik niet meer dan normaal. Zo hoort het en ja ik kan me voorstellen dat een loslopende jack voor iemand die geen katten heeft, ook eng is als die op je af komt stormen om gedag te zeggen dus voorkom je dat als eigenaar.
Een kat sprint tenminste weg als je er naar gilt. Zo'n kip gaat onnozel rondrennen en vliegen enz
ze was 17 jaar) maar die at echt kikkers bij slootkant. Daar viel niet tegen te ontwormen meer.