Goof schreef:Miracle_ schreef:Ze gaat er minstens zo'n 8 tot 10 keer op een dag uit
Dat zou betekenen dat je iedere anderhalf uur naar buiten gaat, met andere woorden; als je een uurtje wandelt kan je bijna weer naar buiten als je net binnen bent.
No offence; maar hoe ziet jouw eigen leven er dan nog uit?
Mijn eigen leven? Dat zeg je net alsof ik alleen voor de hond leef

Ik ben momenteel werkloos dus mijn hond is nu gewoon een bofkont en mag overal mee naar toe.. Meestal is de eerste wandeling is meestal rond 8:00 en dan 20/30 minuutjes, en daartussen een aantal keer een plasje plegen. Smiddags nog een "lange wandeling" van een half uurtje/3 kwartier, soms langer soms korter. Savonds gaat ze meestal 20 minuten mee fietsen. Dus daar tussen heb ik meer als tijd genoeg
Ik ga vaak geen uur achter elkaar maar verdeel het gewoon over de dag.En als ze mee naar het bos gaat, gaan we savonds niet meer fietsen.
of die we uberhaupt zo maar met iemand meegeven om te wandelen, de ballotage commissie is nogal streng, ik heb 1 logeeradres waar ik blind op durf te vertrouwen en twee back ups kwa uitlaat die ik er mee vertrouw dat er voldoende kennis en kunde in huis is om een hond van dit kaliber de baas te kunnen.
)