Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talsha schreef:Wat zonde van de 2 overleden pups, maar wat fijn dat de andere 6 in orde zijn!
Is moeders al weer een klein beetje bijgekomen van de heftige bevalling?
Wat een ontzettende gave pups zeg!!
kohtje schreef:Gefeliciteerd met je pups. Mag ik vragen waarom je ze op stro hebt?
Caira schreef:ohhhhhhhh je hoeft ze niet in te pakken, neem er zo wel 1 mee
Annemiek80 schreef:Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met je pups!
wat een prachtfoto van cara (vlgs mij toch??) in de banner, echt miss pluis op die foto
ik vroeg me af hoe je nu al aan de pups kunt zien dat ze kort danwel langharig zijn? Want voor mij zien ze er dus hetzelfde uit lol
Wilawander schreef:In het begin zijn ze nagenoeg zwart, als ze beginnen te groeien ga je steeds meer het bruine zien. Deze zijn wel een stukje donkerder als de kynologische herders daar de vader een werkhond is met behoorlijk wat zwart. 1 is er iets lichter. Ik vermoed dat ze zo gaan worden als de vader.
http://zwinger-von-lamaxoda.webs.com/cn ... enburg.htm
Kuggur schreef:Ik vond het ook al opvallend dat je meteen na de geboorte kan zien hoe het haar wordt. Bedankt voor de uitleg.
Vraag me af of het ook werkt voor bordercollies (Ik krijg een pup uit een nestje dat als alles goed gaat begin augustus wordt geboren). Zou leuk zijn meteen te kunnen zien of de pups glad- of ruwharig worden...
kohtje schreef:Kuggur schreef:Ik vond het ook al opvallend dat je meteen na de geboorte kan zien hoe het haar wordt. Bedankt voor de uitleg.
Vraag me af of het ook werkt voor bordercollies (Ik krijg een pup uit een nestje dat als alles goed gaat begin augustus wordt geboren). Zou leuk zijn meteen te kunnen zien of de pups glad- of ruwharig worden...
Zo dat valt me een beetje tegen van je haha. Je bedoeld lang of kort haar. Dat zie je al echt goed met 3/4 weken.
Papegara schreef:Mooie pups.
Lopen de ouders in de sport?
Papa is een werkhond begreep ik, en mama??
Jammer van de 2 pups, maar blij dat de rest het zo goed maakt!
Geniet er van!