briitje schreef:Ik ga niet iemand anders met mijn problemen opzadelen of t probleem verplaatsen. En dat inslapen is alleen t geval als inderdaad blijkt dat hij een kronkel in ze kop heb.
De naam weet ik 1, 2 3 niet. Doorverwezen via de DA. Zal t vanavond even aan me ma vragen.
Dat zou ik idd ook niet doen. Mijn hond dus dat probleem zou ik oplossen en als ik dat niet voor elkaar krijg ga ik die hond niet herplaatsen. Of het moet bij iemand zijn die ik ken, zeer!!!! goed ken en weet dat hij die hond aan kan. Nooit en te nimmer dat ik een hond die bewezen heeft dat hij durft te bijten zou herplaatsen bij iemand die ik niet ken. Je moet diegene maar verkeerd inschatten en die moet hem maar nemen om stoer mee te doen of denken! dat hij die hond wel aan kan.
Van een keer bijten zou ik niet zo schrikken. Echter als mijn hond echt niet meer te vertrouwen zou zijn dan ben ik ook het laatste adres. Dan hoef ik ook geen bewijs van kronkel in de kop o.i.d. het bewijs dat hij aan durft te vallen zou ik genoeg vinden. Mensen en kinderen kom je overal tegen en je hoeft maar 1 moment niet op te letten....
Gelukkig nog nooit zo'n beslissing hoeven maken en ja mijn tweede hond was niet altijd even makkelijk en heeft 3 mensen gebeten maar alle 3 de keren was het verklaarbaar (wel allen een andere situatie) en verklaarbaar wil zeker niet zeggen goed te praten maar 2 van de 3x zag ik het aan komen en heb ik de mensen gewaarschuwd die toch door gingen.......... Boontje komt om zijn loontje en ik ben dan woest tegen zo iemand omdat ik het gezegd heb NIET te doen en ze mijn hond weer een ervaring erbij gaven waar ik totaal niet blij mee was. (1x iemand die hem aan ging staren, 1x iemand die zijn voerbak weg wilde pakken en 1x beet hij keihard in een handschoen terwijl daar een hand in zat. Dat was niet prettig voor diegene maar ik heb nooit kunnen ontdekken of de hond wist dat daar nog een hand in zat
)Maar ik ga duimen TS dat je er samen met de GT en de hond uit komt en prettig verder kunnen leven!!

Zowel het was zeker geen aanval, want als die me aangevallen had, was de schade groter. Het was inderdaad meer een waarschuwing. Maar ook dit is onacceptabel! Over dat kusjes geven. Dit is al vele malen eerder gebeurd, maar of dit de oorzaak was tot een waarschuwing?
Ik heb het litteken nog op m'n benen staan
ik ga bij honden die in hun kennel al in de tralies knallen als je voorbij komt lopen echt niet de deur open zetten om te kijken of ze mij ook daadwerkelijk willen bijten.
)