xIirtJj schreef:Wij hebben een reu van 8 en een reu van bijna 2. Allebei ongecastreerd en dat gaat prima. "Pup" is wel wat dominant ten opzichte van zijn broer, maar geeft over het algemeen geen problemen. Ze zijn altijd samen & kunnen ook niet zonder elkaar. Ik had van de week één van de twee meegenomen naar mijn huis toe, maar ze hebben alleen maar naar elkaar lopen zoeken.
Ik weet niet wat voor ras die honden zijn, maar dat speelt wellicht ook mee, net als de leeftijd. Twee reuen met zo'n groot leeftijdsverschil, dat werkt vaak veel beter dan twee (bijna) even oude reuen.
Wilawander schreef:Kimmie heb jij de reuen apart als jij weg bent? jij hebt ze toch in huis meen ik?
Ik ga even voor mijn beurt, maar ook wij hebben twee reuen, die gewoon altijd samen zijn (inclusief de teven), ook als we weg zijn. De verhoudingen zijn perfect duidelijk en vaak werkt het juist nog veel beter als je er gewoon niet bij bent.
sporten schreef:Hebben ook 2 reuen samen
5 jarige cocker spaniel = ongeholpen
4 jarige dwerg - pincher * chiwawa = ongeholpen
Gaat prima samen
Maar die rassen zou ik ook prima aandurven. Net als dat er bij mijn Cane Corso reu een Friese Stabij reu leeft. De CC is hem natuurlijk veruit de baas en de Stabij weet dat donders goed, dan hoeft er ook geen probleem te zijn.
En een chi.....daar zou ik wel een dozijn van in huis durven zetten. Die trek je zo uit elkaar als het hommeles is, dat is bij staffords/pitbulls wel even anders.
oww my..wat een helaas herkenbaar filmpje,het gaat zo snel en het hele zooitje knalt dan in elkaar...