Cayenne schreef:Beetje nutteloos om daar een nieuw topic over te openen.
Ik vind het ook vervelend voor TS dat zij nu alles over zich heen krijgt, er zijn genoeg andere met haar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sallandval schreef:Nu moeten we broodfokkers en fokkers die gelegenheidsnestjes hebben niet over één kam scheren he. Wij zijn ook van de laatste categorie en hebben gewoon een contract waarin staat dat ze terug mogen om welke reden dan ook. Mocht het voorkomen denk ik dat we de pup houden. Broodfokkers halen de pups vaak met 4 weken weg bij de moeder, soms in het buitenland, dat is vragen om problemen... en dan heb je nog geluk als je een fysiek gezonde hond krijgt.
Misschien is het voor TS in haar situatie (alleen voor de opvoeding opdraaien) inderdaad een beter idee om geen hond te nemen, of één die iets ouder is. Hoe dan ook heeft ze van de situatie geleerd en dat is ook iets waard!

ruin_lover schreef:Sorry voor mijn late reactie, de advertentie is inderdaad weg want heb contact gehad met de fokker en ze mag daar terug komen. Ik verwacht (en hoop natuurlijk) dat ze via hun snel een ander baasje zal vinden. Ik weet dat het niet aan de pup ligt en dat ze normaal pup gedrag vertoont maar het valt mij echt allemaal te zwaar, veeeeel zwaarder dan verwacht. Ik kan nog langer proberen en aankijken of het straks beter gaat maar ben bang dat dat niet zo is en nu is ze nog heel erg jong dus zal ons snel vergeten en snel weer wennen bij een nieuwe baas.
Sorry voor iedereen die mij nu een vreselijk mens vinden (kan jullie niet geheel ongelijk geven) maar probeer te doen wat goed is voor mij en voor Senna.
xPure schreef:Niet alleen gemeen naar de TS bedoelt, maar heel veel mensen die een hond nemen verwachten alleen maar leuke dingen en denken een pup is makkelijk blabla. Maar zo zie je maar weer dat mensen zich daar nog wel eens in vergissen en dan is de pup er de dupe van.. Wel erg jammer dat sommige mensen zo snel opgeven.. Als je een baby krijgt die elke nacht huilt, dan breng je hem toch ook niet terug naar het ziekenhuis omdat het moeilijker was dan verwacht of omdat je moe bent (?) Begin er dan gewoon niet aan.