Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Air schreef:joda schreef:onze cacalier king charles spaniel lust echt niks anders dan royal canin speciaal voor dit ras en volgens onze oude en huidige dierenarts is dit prima voer..o en ik heb natuurlijk ook nooit gezegd dat je daar niks bij moet voeren.....!! Dus leg eens uit ja hoe kan het dat veel honden het hier prima op doen en de DA het prima voer vind??
Een dierenarts is geen voedingsdeskundige, en denkt ook echt wel een beetje aan commercie

Air schreef:Cemlys: als je het topic daadwerkelijk had gelezen had je gezien dat de goede brokkenmerken opgenoemd zijn. En er weinig over vers vlees gerept is totdat er iemand vers vlees kwam neerhalen en RC kwam ophemelen. En het opeens alleen nog maar over vers vlees had en niet over Orijen etc.
Voor zover ik weet heeft Femke hier op bokt een studie gevolgd betreffende hondenvoeding.
Voor zover ik kan lezen weet jij dus ook niet of ze het er uit gehaald hebben, dat het bij hun niet op de zak staat wil dus niet zeggen dat het er niet in zit. En ookal zit er geen BHA meer in, het blijft slecht voer waar je je geld verspilt aan goedkope bestanddelen.
joda schreef:Ik wil ook niemand RC opdringen maar onze cavalier is een verschrikkelijk moeilijke eter. Heb werkelijk zoveel geprobeerd en het enige waar hij wel van wil eten is dus RC. Nu geef ik toe dat deze hond ook wel een beetje een vreemd eetgedrag heeft want voor pens trekt meneer zijn neus op, varkensoren laat hij liggen en de meeste hondenkoekjes lust hij ook niet.
joda schreef:heeft volgens mij niet met verwend te maken zijn gewoon vaak moeilijke eters
Sonja89 schreef:[naam], het is maar wat je onder 'geen rotzooi' verstaat. Deze brok bestaat dus voor het overgrote deel uit vleesMEEL en rijst. Vleesmeel is iets anders dan vlees!
Hmm lekker rood water 
haha grapje
als je je enigzins verdiept hebt voor je vers voert weet je dat idd.. en voor mij alleen maar een groot pluspunt. ik weet precies wat ik voer. en dat is dus net hetgeen waarom ik geen brok voer, je word belazerd waar je bij staat
mensen denken nl ook dat er mooie kipfiletjes in de brok verwerkt worden
uhu..