Forcalquier schreef:Nu heb ik je topic in één ruk doorgelezen maar zelf ben je ook niet bepaald een heilig boontje, je maakt zelf ook behoorlijk brutale en schreeuwerige opmerkingen (capslock) dus kun je ook verwachten dat mensen zo terug reageren.
Verder word er hier gedaan alsof Belgie één of ander 3e wereldland is waar chipreaders e.d niet bestaan en niets mogelijk is.
Politie kun je altijd bellen,zou toch wat wezen dat je die op Zon en feestdagen niet kunt bereiken. Bovendien lijkt het mij, aangezien dat zelfs in ons moderne nederland het geval is, dat dierenartsen ook in Belgie extra toeslag rekenen voor oproepen in weekenden en op feestdagen en aangezien je zelf aangeeft dat €50 euro betalen voor het afleveren bij het asiel niet gewenst is lijkt het mij sterk dat jullie wel bereid zijn het feestdagentarief van de dierenarts te bekostigen.
Tevens lijkt het mij, als jouw moeder hondeninstructeur is en er nog een paar aan tafel zitten, dat die toch wel iets bekender zijn in het wereldje omtrent instanties rondom dierenhulp.
In mijn ogen is dit een gevalletje...we zitten gezellig en de hond houd het wel een nachtje uit, je niet realiserend dat het voor het baasje ook kerst avond is en deze zich waarschijnlijk op van de zenuwen helemaal scheel zoekt naar de hond.
Als je niet wilt dat bezorgde bokkers jouw gezellige avondje verstoren, denk dan zelf ook na voor je iets plaatst en daar niet de gehoopte reacties op krijgt.
ik liege wel niet over het feit dat je 50 euro moet geven als je naar het asiel gaat, nu dat dacht ik toch? O.o