gaaf nest! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaaf nest!
ja, ik ook...doet me denken aan de serie "code37"
). 
elfje72 schreef:Grace schreef:Sinds ik een paar weken terug bij de konijnen soos in sneek ben geweest, vind ik vlaamse konijnen ook helemaal leuk! zo lekker groot, ik vind degene met de hangoren het leukst.
Vlaamse reuzen hebben geen hangoren, dat zullen dan wel franse hangoren zijn.
. Laptopmuis schreef:Wel raar dat sommige mensen nu opeens opzoek zijn naar een konijn.
Wij hadden een paar maanden geleden nog zeven vlaamse reuzen in de opvang van rond de 3 maanden.. die hebben echt wel lang gezeten voordat ze geadopteerd werden.
dierenfan schreef:Laptopmuis schreef:Wel raar dat sommige mensen nu opeens opzoek zijn naar een konijn.
Wij hadden een paar maanden geleden nog zeven vlaamse reuzen in de opvang van rond de 3 maanden.. die hebben echt wel lang gezeten voordat ze geadopteerd werden.
Omdat ik er toen nog 4 had en nu maar 2 meer. En eigenlijk wil ik wachten t/m het voorjaar en durf ik er geen meer aan te schaffen door mijn ervaringen de laatste tijd. Echter dit nest laat me niet los en mijn gevoel moet ik gewoon volgen heb ik mezelf al lang geleerd. En dan niet kijken naar het feit dat het echt vroeg in het jaar is.
Daarnaast heb ik interesse maar dat wil bij mij nog zeker niet zeggen dat er ook gaan komen. Het wordt allemaal goed overwogen. Voor hetzelfde geldt besluit ik er geen te nemen wegens???? of wat dan ook.

dierenfan schreef:michelle___ schreef:Kom ze maar bij mij halen haha, ik vraag er geen geld voor oid.
Ik zou het graag doen (en dan bij twijfel grijs, donkerbruin en creme nemen hahahahah) maar die afstand gaat hem niet worden. Niet omdat ik het er niet voor over heb maar heb de tijd niet daar voor. Ik ben 7 dagen per week gewoon druk bezet vanaf 2de week januari (nu 3 weken vrij, heerlijk!!!) en eerder zullen ze zeker neit weg mogen. Mocht ik nog een tussenweg zien dan ga je dat zeker horen maar hou niets voor mij vast
Voor de zekerheid: vanaf wanneer weet jij 100% zeker wie welk geslacht is? (laat je dat dus door iemand controleren?)
sorry!
op witbips wat een plaatje zeg hihihi