Als de gemiddelde Ridgeback ergens een hekel aan heeft is het wel aan een nat pak
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ulyse schreef:MirMy schreef:O wat gaaf! Proficiat met jullie nieuwe aanwinsten. Wij willen ook een Ridgeback aanschaffen. Ik wil namelijk graag een actieve hond die met mij dagelijks mee naar stal kan en naar het bos. Onze lab is er te oud voor geworden.
Ik wens jullie veel plezier met en van deze geweldige pups !
Daar zijn ze hartstikke geschikt voor, Benz mag ook graag door de stal heen struinen. Ze vindt het ook heerlijk om het veld in te gaan. Dus ik kan me voorstellen dat je een rr wilt. Hoe oud is je labrador nu?
Paperboy schreef:Ik lees al een hele tijd mee heb in het verleden zelf een nestje gehad met mijn Ridgeback en een teefje gehouden, nu krijg ik een pupje van de fokker van jouw dekreu, die is nu 3.5 week oud. Schattig filmpje en die geluidjes krijg gelijk weer nestdrang
.
. DoTiramisu schreef:Wij hebben een aantal jaar terug ook ridgebacks gehad. Nouja mijn vader en moeder hadden ze al vanaf puppie's af aan.
En ik ben met ze opgegroeid. Nu zijn ze al weer een aantal jaar overleden.
Maar we zitten er wel aan te denken om er weer één of twee te nemen!
ulyse schreef:DoTiramisu schreef:Wij hebben een aantal jaar terug ook ridgebacks gehad. Nouja mijn vader en moeder hadden ze al vanaf puppie's af aan.
En ik ben met ze opgegroeid. Nu zijn ze al weer een aantal jaar overleden.
Maar we zitten er wel aan te denken om er weer één of twee te nemen!
Dotiramisu, je bent welkom hoor
Hebben alle puppies al een goed tehuis gevonden?