poes heet Dribbel.. Hoor je vaker voor honden.Maar ik ben vroeger zelf ooit Dribbel genoemd door de buurjongens en moeder heeft dit overgenomen en door haar vriendinnen ook weer,, En nu zeiden er een paar voor de gein noem je kitten Dribbel dan past ze echt bij je.. Zo gezegd zo gedaan dus dit is Huize Dribbel.
De kat van m'n moeder heet Gerrit , Bordeaux Dog heet Kyra, Cavalier K.C. Spaniel heet Lady, en in het begin van het nieuwe jaar komt er nog een Chihuahua pup bij, die we Luciano gaan noemen.
Onze vissen hebben ook geen naam. Die hebben ze wel gekregen van de kinderen maar waren zooo ingewikkeld dat we ze vergeten zijn.
_Ekenna
Geplaatst: 04-01-13 21:47
De slangen heten Nero en Luna. Baardagamen Bonnie, Clyde en Prada. Degoes Knabbel en Babbel En de vier dwergmuizen zoals het ons uit komt. Meestal is dat Jantje, Pietje, Klaasje en Marietje. (We kunnen ze niet uit elkaar halen. ) En m'n grote vriend, m'n paardje, Doctor Watson (officieel Izmir H).
Laatst bijgewerkt door _Ekenna op 04-01-13 21:48, in het totaal 2 keer bewerkt
zo ik heb hier nogal wat te schrijven haha ik begin bij de fretjes:
1. Vampier (zo hete ze al toen ze hier kwam, haar stamboeknaam is mozzerella..... dus tja zegt genoeg) 2. Manu 3. Thor
nu was ik vandaag op zoek naar een 4de fret , en ik geloof niet in toeval, dus toen ik een fretten ventje met de juiste leeftijd en een gezonde status vond die Loki hete, besloot is dat ik loki ook in huis wou nemen^^. 4. Loki
toch wel sexy 2 fretten met noorse goden namen!
dan de konijnen:
1. Rits 2. Ewie (teddy dwerg lijkt op ewox vandaar de naam ewie) 3. (heeft nog geen naam)
de cavias:
1. whizzle. ( anders gespeld maar als fluiten in het engels omdat hij altijdddddd fluit!) 2. Baby.
Poezen:
1. Lucky ( is gered met 3 weken in de winter uit een park, lucky is nu niet zo lucky meer, en mist 1 been heeft een verlamde staart en is incontinent, Maar ze heeft nog wel pret!)
2. Sheba 3. Lady (omdat ze dribbelt als een dame) 4. esmee (dochter van lucky)