Ik zit bijna altijd op mn mobiel op bokt, en dan vind je niet alles
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
liesenlizzy schreef:Ik ga zo weer langs de DA. Ben vanacht meerdere keren het bed uitgegegaan om haar te dwangvoeren, maar er zit nu vrijwel geen leven meer in... ze ademt, ze drinkt maar zit alleen maar in een hoekje, denk dat dit einde verhaal is![]()
,Maar dat is voor latere zorg).liesenlizzy schreef:Hoi,
Het is gas, dat is vastgelegd doormiddel van een röntgenfoto (wil eerlijk gezegd de rekening straks niet zien,Maar dat is voor latere zorg).
Ik heb pijnstillers mee naar huis gekregen en speciaal vocht met electrolyten. Ze zit nu al de hele tijd naast me op de bank en wanneer ze wat vocht wil, komt ze even in actie en 'zoekt' ze mijn hand op... ben heel erg benieuwd of ze hier uit komt...

liesenlizzy schreef:Hoi,
Het is gas, dat is vastgelegd doormiddel van een röntgenfoto (wil eerlijk gezegd de rekening straks niet zien,Maar dat is voor latere zorg).
Ik heb pijnstillers mee naar huis gekregen en speciaal vocht met electrolyten. Ze zit nu al de hele tijd naast me op de bank en wanneer ze wat vocht wil, komt ze even in actie en 'zoekt' ze mijn hand op... ben heel erg benieuwd of ze hier uit komt...

. Weet hoe moeilijk het is om je konijntje te zien lijden en de keuze te maken om het besluit te maken om er een einde aan te maken.
.

. Had er wel moeite mee, maar vanmiddag heb ik haar begraven. Vond niet dat ze een staatscrematie bij de AVR verdiende... had toch wel een soort van band met haar... Nu gaat het eigenlijk wel weer en ben blij met de beslissing die ik genomen heb
Vaak is het ook nog de vraag hoe een konijn uit die toestand komt en is kans op herhaling toch wel weer aanwezig...
Tussendoor alle hokken schoongemaakt en die van Puck ontsmet, je weet toch nooit wat het precies is geweest....