jesito schreef:Zo heb ik zo vaak last van loslopende kinderen van anderen, koters die gewoon niet opgevoed zijn.
Ik denk dat we in deze 21ste eeuw eens wat meer moeten kunnen hebben van elkaar en niet op iedere slak zout willen leggen.
Ik kan me voorstellen als je in een dichtbevolkt stuk woont, dat daar wel wat rekeing gehouden moet worden, dit heeft dan weer te maken met fatsoen.
Ik denk niet dat men op iedere slak zout wil leggen. Ik merk wel dat er vooral onder een aantal katteneigenaren heel veel verdraagzaamheid is, als het maar om iets gaat waar zij zelf helemaal achter staan. Andersom is het vooral kont tegen de krib en anderen betichten van geen verdraagzaamheid en arrogantie.
Zoals ik zei, wat is er mis met katten op het eigen terrein houden? Waarom wil je dat jouw kat potentieel andere mensen tot last is? Waarom is het egoïstisch je kat binnen te houden, maar niet egoïstisch geen rekening te willen houden met buurtbewoners die last hebben van jouw huisdier?
jesito schreef:En die opengescheurde zebra lijken dan en mensen die slangen in bakken hebben zitten die ze levende ratten moeten voeren, zo is overal wel wat van te zeggen.
Opengescheurde zebralijken? Waar? En hoe heb jij last van mensen die slangen in terraria houden? Tenzij de slangen ontsnappen, wat zelden gebeurt.