Mazzelaar!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
essiesilly schreef:dan zou ik eerder voor cesars aanpak gaan..
of bedoel je net uit de pups? er komen veel praktische tips in voor over pups en tieners![]()
ik heb geen pup nu hoor maar vind het nog wel een heel interessant boek. ook aangezien mijn teef in juli gedekt word. het is ook een stukje bewustwording van hoe de moeder met de pups omgaat en de nieuwe baasjes eigenlijk die rol niet overnemen maar dat wel moet.. snapje ?
MyWishMax schreef:essiesilly schreef:dan zou ik eerder voor cesars aanpak gaan..
of bedoel je net uit de pups? er komen veel praktische tips in voor over pups en tieners![]()
ik heb geen pup nu hoor maar vind het nog wel een heel interessant boek. ook aangezien mijn teef in juli gedekt word. het is ook een stukje bewustwording van hoe de moeder met de pups omgaat en de nieuwe baasjes eigenlijk die rol niet overnemen maar dat wel moet.. snapje ?
Klinkt wel als een heel leuk boek! Ga kijken of ik hem ergens kan lenen/vragen als cadeautje
Edit: Volgens mij kwam je dat vanochtend ook heel blij vertellen tijdens onze training Dakota! Bij de Veur
. Ja dat was precies wat ik kwam doen 
, 1 ervan zelfs met naam
. Zit nog steeds een beetje op een wolk geloof ik
. dakota schreef:MyWishMax schreef:
Klinkt wel als een heel leuk boek! Ga kijken of ik hem ergens kan lenen/vragen als cadeautje
Edit: Volgens mij kwam je dat vanochtend ook heel blij vertellen tijdens onze training Dakota! Bij de Veur
Uhmmm, was het zo duidelijk. Ja dat was precies wat ik kwam doen
Ik heb het puppy boek en cesar's way en how to be a pack leader al. Vorig jaar tijdens stage boekenbon gehad en kon er precies 3 boeken van Cesar voor aanschaffen. Inmiddels 2 met handtekening, 1 ervan zelfs met naam
. Zit nog steeds een beetje op een wolk geloof ik
.

bello2005 schreef:Annienke:
Laurie26:
je hebt uitzonderingen erbij tuurlijk.
maar nogmaals, je kiest voor een hengst.. laat hem dan ook hengst zijn.. waarom gelijk laten ruinen ?
geef het paard toch een kans.
zoals ik dus.. merries zijn echt niets voor mij
maar daar noem je het al,, honden en katten leven op straat ..
de honden die hier in nederland wonen, leven niet op straat
en zeker,, het zal zeker langzaam komen, mensen zijn hun dieren beu en kunnen het zo genaamd niet meer betalen.
maar mensen castreren een dier uit laksheid, ze geven het dier geen kans.

. Was errug leuk! Cesar is een halve stand up comedian. Hij vertelde vooral wat er ook in zn boeken staat (veel van wat hij vertelde had ik net in Cesars Way (cesars aanpak) gelezen. Over zn jumping the border en stuk over katten (waarom katten honden wel de baas zijn maar de echte baasjes niet). Af en toe een hond op het podium om een kleine demonstratie te geven.
hihi. Ach we gaan het zien, het wordt ongetwijfeld interessant