Ik PB je even
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Dit vetgedrukte is een fabeltje hoor, of het ging niet om een fci stamboom. Waarom zou iemand er ook immers bewust voor kiezen om geen stamboom aan te vragen?

lees: kort in lengte, maar tegelijkertijd ook breed van bouw? Want hij heeft 1 jasje die in de lengte goed is , maar op zijn schouders vrij strak. 

Hebben Franse bulldogs het nodig dan, een dekentje oid in de winter? De onze is natuurlijk nog pup dus geen idee hoe ie het deze winter gaat doen..Rianne_ schreef:Hier ook geen truitjes/jasjes oid..Hebben Franse bulldogs het nodig dan, een dekentje oid in de winter? De onze is natuurlijk nog pup dus geen idee hoe ie het deze winter gaat doen..
Hoe doe je het bij de paarden dan, doe je hem dan ergens aan vast of..? Zou de onze ook wel mee willen nemen maar het lijkt me zo onhandig 
). Ga binnenkort leuke fleecestof kopen, ben benieuwd of ik zo handig ben met de naaimachine
Rianne_ schreef:O ja, dan snap ik hetHoe doe je het bij de paarden dan, doe je hem dan ergens aan vast of..? Zou de onze ook wel mee willen nemen maar het lijkt me zo onhandig