Wat is dit ? (foto) KAN SCHOKKEND ZIJN!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 18:52

Hoe is het nu met moederpoes? Alles in orde hoop ik?

Een vroegtijdige bevalling is naar om mee te maken maar kan altijd gebeuren.

Dat je het advies kreeg om haar rustig te laten bevallen vind ik niet zo gek, niets is stressvoller dan een kat die aan het bevallen is verplaatsen naar een VA, dus als dat niet hoeft, is het het fijnste voor de poes haar gewoon haar gang te laten gaan.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 09:47

MamboBeach schreef:
Jolliegirl, moet je daarom dan er achter wtf neerzetten? Doe het dan voluit en wees een wijf! Ik vind de reacties werkelijk waar om te kotsen, gatver!!! :r :r :r

WHAT THE fiets!?

+:)+

Annabel

Re: Wat is dit ? (foto) KAN SCHOKKEND ZIJN!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 09:54

Doe toch niet zo kinderachtig! :(
TS heeft toch al aangegeven dat je daarop niet verder hoeft te zeuren?
Ik ken haar en ze zorgt súper voor haar katten, als er een DA nodig is dan komt ie wel hoor ;)
maar ga dan alsjeblieft niet schelden hier, om van te kotsen :r

Kail, hoe gaat het nu?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 09:57

hoe gaat het met de poes?
Kijk uit dat ze geen baarmoederontsteking krijgt....dan kan de baarmoeder er meteen uitgehaald worden(ook geen slecht idee natuulijk ;) )

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 11:47

Met de poes gaat het heel goed! :j

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 14:30

Wat fijn om dat te horen! :)
Zou jullie wel willen aanraden om volgende week toch even een thermometer te kopen (2-3 euro bij de kruidvat bijvoorbeeld) voor dit soort gevallen. :)

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 16:20

Lijkt me heftig, zon vroege bevalling en dan ook nog eens dat je alleen thuis bent! Gelukkig gaat het goed met de poes, kan alleen de foto niet zien, ben er opzich wel benieuwd naar! Hopen dat het zo goed blijft gaan met je poes!

Jammer hoe sommigen hebben gerageerd, er is al duidelijk vele keren advies gegeven om naar de DA te gaan, na 1 x lezen weet ze het wel, of niet?? wat zij en haar moeder daar mee doen moeten ze zelf weten, verder kun je alleen maar haar steunen en ándere adviezen geven wat op dit moment goed is voor de poes. Misschien wel van die natuurgeneesmiddelen oid, heb er zelf geen verstand van maar irritant dat velen zo op TS zitten te fitten terwijl ze het beste wilt voor de poes (anders had ze het topic niet geopend lijkt mij? ;) )

Edit; typo

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:39

Toch jammer dat jullie mee doen aan onbewust? vermeerderen en dat terwijl de katten ziek zijn.. Onverantwoord..

Wat ik ook vreemd vind dat ze volgende week gecastreerd zou worden en dat tijdens zwangerschap?

Vreemde situatie en ik hoop dat de katten snel beter worden!
Hou ze maar goed in de gaten, dat is nu wat je het beste kan doen!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 17:48

Blacky schreef:
Met de poes gaat het heel goed! :j

Wat fijn!!!

Eas_Mon schreef:
Toch jammer dat jullie mee doen aan onbewust? vermeerderen en dat terwijl de katten ziek zijn.. Onverantwoord..

Wat ik ook vreemd vind dat ze volgende week gecastreerd zou worden en dat tijdens zwangerschap?

Heb je wel goed gelezen? TS zou de poes laten helpen maar dacht dat ze eventueel zwanger zou kunnen zijn. Er worden wel vaker poezen geholpen hoor tijdens dracht.

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-12 18:07

Eas_Mon schreef:

Nee je leest niet goed. ;) En je kunt gewoon een poes laten stelleriseren terwijl dat ze zwanger is want dan worden de kitten gewoon weggehaald. ;)

Marion71

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 12:02

Blacky schreef:
De rest van de katten zijn wel gesteriliseerd en gecastreerd, niet allemaal gecastreerd maar wel een paar. Maar deze poes zou gesteriliseerd worden toen bleek het dat ze zwanger was en werd het uitgesteld, toen ze weer een beetje van alles bij gekomen was zou ze gesteriliseerd worden en nu dit ..

En de vrouw aan de telefoon zijn dus dat we eerst haar met rust moesten laten en mocht er iets zijn toch langs komen.

Je verhaal/antwoorden hangt van de tegenstrijdigheden aan elkaar. Maar goed, ik hoop dat de poes het goed blijft doen en geen complicaties krijgt.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 14:05

Gelukkig dat poes het op eigen kracht (voor zover nu bekend) gered heeft. En verder ga ik op mijn handen zitten......