Chiwawa opgegeten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:25

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 09-11-24 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Siets

Re: Chiwawa opgegeten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:26

Fijn dat je in ieder geval toegeeft dat wat je zegt 'gezeik' is ;).

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:26

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 09-11-24 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

kirstentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:28

Mijn eerste gedachte was: is dit een broodje aap verhaal?
Zo niet dan is het echt verschrikkelijk, het zal je maar overkomen. Maar voor zover ik weet zijn reigers erg schuw, wij proberen ze wel eens te fotograferen (hobby van m'n man) maar dat is heel moeilijk. Dus dan moet dat hondje wel ver van het baasje af zijn gerend.

woezeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:28

0152141488 schreef:
Woezeltje,
Als ik jouw was zal ik niet zo ver gaan.

ook al ben ik chinees maar noem mij GEEN.
maar Peking eend vind ik te ver gaan.

Ik ga jullie ook niet uitschelden voor kaas koppen ;)

Ik ben niet zo triest dom een rasist na te doen of te discrimineren.

Nee je hebt gelijk ik was een stille meelezer en ergerde me aan je reacties (nog steeds :P ) maar goed ik was in een jooolige bui dus ik maakte er pekingeend van omdat jij dit kleine hondenras ook een soort van discrimineer :+ maargoed wil verder niet discrimineren het maakt mij verder niet uit hoe iemand er uit ziet als ze maar normaal doen :)

Dus jaa sorry voor de kwetsende opmerking :Y)

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:32

0152141488 schreef:
Woezeltje,
Als ik jouw was zal ik niet zo ver gaan.

ook al ben ik chinees maar noem mij GEEN.
maar Peking eend vind ik te ver gaan.

Ik ga jullie ook niet uitschelden voor kaas koppen ;)

Ik ben niet zo triest dom een rasist na te doen of te discrimineren.

Is idd wel een beetje banketstaaf, maar jij denkt ook niet aan anderen? Jij noemt een chihauha ook een mislukte eend. Er zijn hier ook chihaha liefhebbers hoor. Kijk ook naar jezelf ;)

Verder zie ik veel mensen die het grappig vinden, aan die mensen de vraag; wat is er grappig aan? Jij zou het toch ook niet leuk vinden als je diertje wordt opgegeten, door wst voorn dier
Dan ook?

Debola_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:35

Ja schatjes, eerste moment is het toch grappig? Een mini-hondje meegesleurd door een vogel.
Oké, het is geen happy end, volledig niet als je er dieper over gaat nadenken. Straks mag je al niet meer zeggen dat je iets grappig vind of je wordt al meteen als dierenhater aanzien...

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:38

Krijgt een reiger dat serieus naar binnen? Wij hebben jarenlang een goudvisstelende reiger gehad in de buurt, maar hij is heel ironisch gestikt in onze laatste goudvis en neergestort in het weiland met de vis nog half in z'n bek... Dat was wel een dikke vis, maar een chihuahua heeft natuurlijk een minder gemakkelijk door te slikken vorm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:39

Jezus zeg..... ik had al een hekel aan reigers maar nu helemaal :\
Wat een klerebeesten!! _-:(
Als het hier veel geregend heeft en er veel plassen in de bak staan gaan ze er altijd in staan, alsof het een kikkerpoel is binnen een dag 8)7
Ik had geprobeerd dat beest uit de lucht te gooien met de riem. Nu heb ik wel een grotere riem met 2 slipkettingen eraan voor formaat herder, dus dat was waarschijnlijk wat beter gelukt. Ik heb ook altijd een losse slipketting in mijn zak om mee te gooien (als ze ergens in willen gaan staan vreten ofzo), is dus een aanrader voor mensen met kleine hondjes... neem een losse grote zware slipketting mee!!!! (en oefen thuis op lege blikjes die je in de lucht gooit).
Je kunt blijkbaar niet voorbereid genoeg zijn O:)

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:56

inesje15 schreef:
Ja schatjes, eerste moment is het toch grappig? Een mini-hondje meegesleurd door een vogel.
Oké, het is geen happy end, volledig niet als je er dieper over gaat nadenken. Straks mag je al niet meer zeggen dat je iets grappig vind of je wordt al meteen als dierenhater aanzien...

Ehm, dat geldt niet voor iedereen hoor. Ik heb het geen moment grappig gevonden, maar ronduit triest.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 23:59

ElineB schreef:
inesje15 schreef:

Ehm, dat geldt niet voor iedereen hoor. Ik heb het geen moment grappig gevonden, maar ronduit triest.

Hetzelfde hier :)
En ik vraag alleen wat er grappig aan is.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:03

Dit kan zeker wel. Ik heb deze zomer een reiger gezien die een flink zwanenjong naar binnen werkte.
Daar past een chihuahua wel twee keer in.
Verder krijg ik plaatsvervangende schaamte van sommige reacties hier.

Debola_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:05

Ik wel ja :-) Misschien omdat ik vandaag eerder een smile op mijn gezicht heb? Ik heb ook nog nooit een triest gevoel gehad bij een hond die een cavia opeet, bij een reiger die vissen opeet, bij een kat die een muis of vogel opeet. Het is de natuur, misschien daarom dat bij mij het negatieve gevoel niet meteen de kop komt opsteken, en ik eerder openstond voor het grappige aspect eraan dan de harde realiteit ermee verbonden.

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:06

was het geen buizerd die pakken dat wel.

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:10

Wat verschrikkelijk sneu voor die mevrouw.

Hier een Chihuahua-liefhebber, en van kleine puppies smelt mijn hart al helemaal (zie profiel).
Ik weet hoe het voelt om je maanden (soms jaren)lang te verheugen op een pupje, dan heb je hem eindelijk, en gebeurt er zoiets onthutsends. Echt verschrikkelijk.

En ik moet even zeggen dat ik me verbaas over een aantal belachelijke reacties hier. Net of het minder erg is omdat het een kleiner formaat hond is dan waar jij van houdt?

Zunzuncito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:14

Google maar niet op "reiger konijn"; in 2006 heeft een zekere Mr. Sprang aparte foto's gemaakt van zo'n ontmoeting.

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:17

Arm baasje.
Op de hondenschool waar ik kom hebben ze het helaas ook een keer mee gemaakt.
Een klein hondje ( weet effe niet welk ras) was een los oefening aan het doen, toen hij midden op het veld liep
kwam er een roof vogel aangevlogen en nam het hondje mee.
Ik denk dat je als eigenaar helemaal gek word, en dit was dus niet in de buurt van een natuurgebied ofzo.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:21

Dit voorjaar zag ik een buizerd die een niet al te klein eendenjong had gepakt, hier kwam een reiger op af gerend (lijkt erg komisch trouwens) en die begon op de buizerd in te hakken. De buizerd probeerde nog even zn prooi te redden maar koos het hazenpad, de eend was binnen een ppaar minuten verorberd. Zó jammer dat ik geen camera bij de hand had.

Ontopic: Wat een respectloze reacties komen hier voorbij, ten opzichte van het gebeurde maar ook ten opzichte van elkaar. Ik kan ook best een keer uitdelen maar dit topic zal het vast niet meer lang maken op deze manier.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:33

Jeetje die arme vrouw, wat een nare gebeurtenis.

De laatste tijd hoor je wel vaker zulke dingen,zo is bij een kennis van me een krielkip door een roofvogel uit de tuin (!!) gejat.
Door de bescherming van die diersoorten stikt het overal van de roofvogels, met alle ellende van dien.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:37

ach wat vreselijk je zal ghet zien gebeuren , toen mij poesje nog klein was en ik liet er op balkon was ik ook bang voor de meeuwen , dus bleef er altijd bij

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 00:41

ik denk echt dat ik gek zou worden als een pup van mij zo aan het eind van zijn leven zou komen...wat afschuwelijk..

denk dat ik nog gekker zou worden overigens als ik zou lezen hoe er op fora's geschreven zou worden over mijn hondje waar ik knettergek op zou zijn..

shocking... :n

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 08:21

CM_ schreef:
Jeetje die arme vrouw, wat een nare gebeurtenis.

De laatste tijd hoor je wel vaker zulke dingen,zo is bij een kennis van me een krielkip door een roofvogel uit de tuin (!!) gejat.
Door de bescherming van die diersoorten stikt het overal van de roofvogels, met alle ellende van dien.

Tja..... dit vind ik toch echt wat anders dan een hondje. Ik weet dat mijn kippen gevaar lopen omdat ze loslopen. maar om nou te zeggen dat ik vind dat er teveel roofvogels zijn... :n
Roofvogels zijn prachtig en moeten ook eten. Net als reigers..... het hondje was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. jammer maar helaas.

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 09:35

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 11:30

Tijdelijk slotje wordt bij deze een definitief slotje; gezien het verloop van dit topic de laatste pagina's zien wij weinig meerwaarde om dit topic verder open te laten, iedereen heeft inmiddels gelukkig al wel de gelegenheid gehad om te melden wat hij melden wil omtrent dit voorval.