ik zoen hier wat af met de honden hoor
,moeten ze maar niet zo'n zoenhoofd hebben,en savonds in bed ook,heerlijk trek ik zo'n hond tegen me aan en dan lekker tutten,zou echt niet weten hoe het is zonder hond in bed te slapen ... Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Onder de dekens met een hond... Ik denk niet dat ik dat zelf zou doen
maarjah... ach, ieder zn ding toch 
lekker tussen mij en mn vriend in haha. Of ze liggen op het dekbed. Ik vind dat niet vies, tenzij ze flink verharen ofzo maar dan borstelen we ze uit. Want anders vind ik bijv een grote herder in je bed ofzo. Nee dankje ... Grotere honden ruik je toch vaak wel n beetje.
,ze ruiken naar wasmiddel,
omdat ze op eigen dekbedden liggen die ik regelmatig was,ruiken ze dus daarnaar (ruiken ligt vaak aan type voer wat honden krijgen)
Sees schreef:DDDMakkink schreef:dat hebben wij ook met katten aan het voeten end
ik slaap er heel erg op mijn man niet
die schopt ze zo in een hoek als hij slaapt
dus.....komen ze allemaal op mijn stukkie liggen
en ik lig dan uiteindelijk helemaal opgerolt in bed zodat de poezels ruimte hebben
Dit heb ik nou precies zo. Mijn vriend schopt ze onbedoeld ook nog wel eens van het bed af en ik leg vaak juist als barrière mijn benen tussen hem en de kat
. Als ik 's nachts moet plassen, doe ik dat ook zo voorzichtig mogelijk zodat de kat kan blijven liggen
. Ik heb een fleedeken liggen en daar slapen ze op. Onder de deken vind ik wel vies dus daar mogen ze niet komen.
Toen mijn exvriend het uitmaakte een aantal jaar geleden en ik me héél zielig voelde, heeft de poes (ik heb ook een je-weet-wel kater) over me gewaakt als een engeltje 's nachts. Zodra ik in bed stapte, kwam ze tegen me aan liggen, als ik 's nachts er uit ging om te plassen, sprong ze van het bed om een paar brokjes te eten en voordat ik weer in bed lag, lag ze alweer op me te wachten. Ze week niet van mijn zijde, daar heb ik zó veel steun aan gehad toen.
JunkDeLuxe schreef:Je hoeft je heus niet aangevallen te voelen hoor.
Wilde alleen reageren, vond het wel een leuke stelling die je nam!JunkDeLuxe schreef:Dat klopt! En gelukkig mogen we die allemaal uiten. (bedoel ik positief hoor!) Wat zou de wereld saai zijn als we allemaal het zelfde dachten...Ik ga er speciaal luchtig over (zie de haha), om duidelijk te maken dat we allemaal een andere mening hebben, en dat ik het tegenovergestelde denk als anderen.
JunkDeLuxe schreef:Helemaal niet! Ik heb jaaaren een grote hond gehad, nooit gewassen of gestreken, ook niet als ze lekker door de modder had lopen rennen (dagelijks...) en ze mocht gewoon op bed, maar wilde dat niet, dat was mijn "mand"... (nam ook wel wat veel ruimte in...)Jij vind de hond vies, omdat ze door plas en poep lopen...
JunkDeLuxe schreef:Het blijkt na onderzoek dat honden meer bacteriën in hun bek hebben dan katten. Ik heb eerlijk gezegd altijd het tegenover gestelde gedacht...er zitten echt een groot aantal bacteriën in hun mond! Wat bij honden ongetwijfeld hetzelfde is
SaskiaKa schreef:DDDMakkink schreef:heb jij een foto van je wolfhond???
http://i1136.photobucket.com/albums/n48 ... C_0023.jpg

En als mijn kant op is, ga ik zonder problemen aan haar kant verder.
moet zeggen, is wel heel erg wennen, na zoveel jaar opeens zonder kat op je benen in slaap vallen!
DDDMakkink schreef:een dier is je beste vriend![]()
zo hebben wij een syperse je-weet-wel-kater en die bleef een keer 2 dagen bij me toen ik moest bevallen
hij wist het gewoon
ging ik naar de wc dan ging hij op de trap wachten
ging ik naar bed kwam hij onder mijn buik liggen tegen mijn benen aan
ging ik de honden doen liep hij mee
ging ik op de bank ging hij ernaast zitten/liggen
was ik aan het koken dan ging hij op de vensterban in de keuken
echt apart dat ze dat zo aanvoelen
de ochtend dat ik naar het ziekenhuis moest heeft hij gewoon in huis geplast wat hij anders nooit doet
gewoon stress echt je kan beter een dier als vriend hebben
. Ik kan idd niet zonder mijn diertjes.

Bij mn vriends huis slapen de dieren bij zn ouders op bed
. Niet echt lekker en op dat soort momenten denk ik dan ook: dit vind ik niet fijn. Maar ach, verder vind ik het wel lekker warm en gezellig
.