Beesten op bed...am I weird?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:26

:D ik zoen hier wat af met de honden hoor :j ,moeten ze maar niet zo'n zoenhoofd hebben,en savonds in bed ook,heerlijk trek ik zo'n hond tegen me aan en dan lekker tutten,zou echt niet weten hoe het is zonder hond in bed te slapen ...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:28

kimmie261 schreef:
wat vinden veel mensen hun beesten vies :)

dat vind ik echt helemaal niet,zoenen jullie je dieren dan wel ( bv op hun kop? ) of dat ook niet?

ik geef mijn poes Puk kusjes overal waar ze maar wil, maar zodra zij die schuurtong over mijn gezicht haald trek ik toch even mijn gezicht weg :')

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:29

DDDMakkink schreef:
heb jij een foto van je wolfhond???

Afbeelding

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:29

Hahaha mijn kat slaapt bij mij onder de dekens, hij vind het heerlijk en mijn vriend vind het ook absoluut niet erg. Ik heb er eigenlijk nooit echt bij stil gestaan dat niet iedereen het even hygiënisch vindt :P

De honden mochten - alleen op vakanties - altijd bovenop de dekens slapen. Thuis kwamen komen ze niet verder dan de begane grond en daar zijn geen bedden. Geen idee hoe het anders gegaan zou zijn :P Onder de dekens met een hond... Ik denk niet dat ik dat zelf zou doen :P maarjah... ach, ieder zn ding toch ;)

@SaskiaKa, mooie hond zeg!!!

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:30

Onze kat verhaard en onze honden niet. Vandaar dat de honden bij onze kinderen van 14 en 18 op de kamer mogen slapen. Eén van twee de honden is getraind tot hulphond voor mijn dochter dus die hoort ook echt op haar kamer en de andere ligt bij zoonlief omdat ik het anders oneerlijk vond haha...En ja, het liefst liggen ze op bed, maar niet onder de dekens. Ach.. s'ochtends gaan ze toch onder de douche dus het hygiene aspect boeit me niet zo eerlijk gezegd. :D
Enne... kusjes geven kan ik niet weerstaan hoor, het zijn zulke heerlijke knuffels! :D
Laatst bijgewerkt door DatBenIkNou op 06-12-11 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:31

mijn hond slaapt ook in bed :P hij gelukkig niet.
Het liefst gaat hij onder de dekens maar dat mag die niet van mij omdat dat wel erg warm is. Hij hij word ook helemaal plat gezoend en als ik ijs heb eet hij gezellig met mij mee.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:32

wat een onwijs mooie hond zeg :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:38

mijn katten slapen ook bij ons in bed :P lekker tussen mij en mn vriend in haha. Of ze liggen op het dekbed. Ik vind dat niet vies, tenzij ze flink verharen ofzo maar dan borstelen we ze uit. Want anders vind ik bijv een grote herder in je bed ofzo. Nee dankje ... Grotere honden ruik je toch vaak wel n beetje.

kimmie261

Re: Beesten op bed...am I weird?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:41

ik heb 6 grote honden maar die ruik je echt niet :n ,ze ruiken naar wasmiddel, :D omdat ze op eigen dekbedden liggen die ik regelmatig was,ruiken ze dus daarnaar (ruiken ligt vaak aan type voer wat honden krijgen)

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:41

Ik ben blij dat mijn honden niet op bed wíllen slapen. Als die twee in ons bed zouden liggen kunnen we er zelf niet meer bij!!! :D
De twee die we nu hebben komen niet boven, maar toen ik (vroeger!) nog thuis woonde had ik een klein boerenfoxje en die sliep regelmatig op mijn bed. Nu heb ik toch liever mijn man naast me liggen in plaats van die twee stinkende haarballen ;)

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:50

Sees schreef:
DDDMakkink schreef:
dat hebben wij ook met katten aan het voeten end
ik slaap er heel erg op mijn man niet
die schopt ze zo in een hoek als hij slaapt
dus.....komen ze allemaal op mijn stukkie liggen
en ik lig dan uiteindelijk helemaal opgerolt in bed zodat de poezels ruimte hebben

Dit heb ik nou precies zo :j . Mijn vriend schopt ze onbedoeld ook nog wel eens van het bed af en ik leg vaak juist als barrière mijn benen tussen hem en de kat :D. Als ik 's nachts moet plassen, doe ik dat ook zo voorzichtig mogelijk zodat de kat kan blijven liggen := . Ik heb een fleedeken liggen en daar slapen ze op. Onder de deken vind ik wel vies dus daar mogen ze niet komen.

Toen mijn exvriend het uitmaakte een aantal jaar geleden en ik me héél zielig voelde, heeft de poes (ik heb ook een je-weet-wel kater) over me gewaakt als een engeltje 's nachts. Zodra ik in bed stapte, kwam ze tegen me aan liggen, als ik 's nachts er uit ging om te plassen, sprong ze van het bed om een paar brokjes te eten en voordat ik weer in bed lag, lag ze alweer op me te wachten. Ze week niet van mijn zijde, daar heb ik zó veel steun aan gehad toen <3.

een dier is je beste vriend <3
zo hebben wij een syperse je-weet-wel-kater en die bleef een keer 2 dagen bij me toen ik moest bevallen
hij wist het gewoon
ging ik naar de wc dan ging hij op de trap wachten
ging ik naar bed kwam hij onder mijn buik liggen tegen mijn benen aan
ging ik de honden doen liep hij mee
ging ik op de bank ging hij ernaast zitten/liggen
was ik aan het koken dan ging hij op de vensterban in de keuken
echt apart dat ze dat zo aanvoelen
de ochtend dat ik naar het ziekenhuis moest heeft hij gewoon in huis geplast wat hij anders nooit doet
gewoon stress echt je kan beter een dier als vriend hebben

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:56

JunkDeLuxe schreef:
Je hoeft je heus niet aangevallen te voelen hoor.

Ik voel me niet aangevallen hoor :) Wilde alleen reageren, vond het wel een leuke stelling die je nam!
JunkDeLuxe schreef:
Ik ga er speciaal luchtig over (zie de haha), om duidelijk te maken dat we allemaal een andere mening hebben, en dat ik het tegenovergestelde denk als anderen.
Dat klopt! En gelukkig mogen we die allemaal uiten. (bedoel ik positief hoor!) Wat zou de wereld saai zijn als we allemaal het zelfde dachten...
JunkDeLuxe schreef:
Jij vind de hond vies, omdat ze door plas en poep lopen...
Helemaal niet! Ik heb jaaaren een grote hond gehad, nooit gewassen of gestreken, ook niet als ze lekker door de modder had lopen rennen (dagelijks...) en ze mocht gewoon op bed, maar wilde dat niet, dat was mijn "mand"... (nam ook wel wat veel ruimte in...)
JunkDeLuxe schreef:
er zitten echt een groot aantal bacteriën in hun mond! Wat bij honden ongetwijfeld hetzelfde is :)
Het blijkt na onderzoek dat honden meer bacteriën in hun bek hebben dan katten. Ik heb eerlijk gezegd altijd het tegenover gestelde gedacht...

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:56

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 14:57

Ik heb hooikoorts, astma en stofallergie, dus hier mogen de dieren niet eeens op de bovenverdieping komen. Simpelweg uit medisch oogpunt voor mij.

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 15:15

Kusjes geven? Ja, ik op hun kop. De hond en katten moeten het niet in hun hoofd halen om mij af te gaan likken. Dat vind ik vies. Maar, daar staat tegenover dat ik wel rustig een ijsje zit te delen met 1 van mijn katten. Zij likt aan de ene kant terwijl ik aan de andere kant lik. :') En als mijn kant op is, ga ik zonder problemen aan haar kant verder. :=
Ik ben een beetje vreemd geloof ik.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 15:23

Mijn kat zit door omstandigheden op mijn kamer en slaapt ook op mijn bed. Heel af en toe komt ze zelfs onder mijn dekens liggen. Mijn hond lag ook altijd onder de dekens en sliep op mijn kamer. Heerlijk vind ik het...

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 16:19

Bij mij thuis komen er geen dieren op de bovenverdieping (of in de slaapkamer bij een appartement bijvoorbeeld). Vind het niet hygienisch.

thyra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:03

Mijn beesten lagen ook altijd bij mij in bed, vond het altijd wel gezellig. Maar mijn vriend is lichtelijk alergisch dus die wil geen katten in de slaapkamer :( moet zeggen, is wel heel erg wennen, na zoveel jaar opeens zonder kat op je benen in slaap vallen!

Maar nu zijn we er aan gewend, kat komt gelijk naar me toe rennen als ik de trap af kom :D

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:53

DDDMakkink schreef:
een dier is je beste vriend <3
zo hebben wij een syperse je-weet-wel-kater en die bleef een keer 2 dagen bij me toen ik moest bevallen
hij wist het gewoon
ging ik naar de wc dan ging hij op de trap wachten
ging ik naar bed kwam hij onder mijn buik liggen tegen mijn benen aan
ging ik de honden doen liep hij mee
ging ik op de bank ging hij ernaast zitten/liggen
was ik aan het koken dan ging hij op de vensterban in de keuken
echt apart dat ze dat zo aanvoelen
de ochtend dat ik naar het ziekenhuis moest heeft hij gewoon in huis geplast wat hij anders nooit doet
gewoon stress echt je kan beter een dier als vriend hebben

Ah <3 . Ik kan idd niet zonder mijn diertjes.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:59

Ik heb katten zonder haar :') Dus die mogen van mij ook in mn slaapkamer komen.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 17:59

Gats, nee geen dieren in bed hier. Hond heeft de eerste nachten dat hij hier was bij mijn zus op de kamer geslapen en een keer bij mij. Tot mijn vader de trap opkwam en meneer doodleuk op bed sprong en achter mij ging zitten. Hij slaapt nu maar lekker beneden en mag daar de waakhond spelen.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 18:10

Mijn katten slapen ook op bed, gezellug en ik heb warme voetjes hihi!
Wel was ik mn beddengoed 2x per week op 90 graden zodat het toch wel schoon is :)

DDDMakkink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:26

SaskiaKa schreef:
DDDMakkink schreef:
heb jij een foto van je wolfhond???

Afbeelding

:~ :~ :~ :~ :~ :~ :~ :~ :~ :wow: :wow: :wow:
hebbuuuuh
wat een mooi dier
kriebel kriebel

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 21:58

Ik nam ook altijd de hond mee op bed :j

Mijn vriend vind het ook niet vies dus als we bij mn moeder thuis logeren dan mag de hond van hem er ook bij <3 Bij mn vriends huis slapen de dieren bij zn ouders op bed :')

Mijn vader vind dieren op bed vies ;(
Mijn moeder vind het oke als ze maar niet plassen op bed dan is ze gelijk genezen :+

Maarja het is in sommige gevallen wel een verschil of je een chichi op bed neemt of een grote hond
als je een hele grote hond op bed neemt is er vaak geen plek meer voor je vriendje tenzijn je een redelijk groot bed hebt ..... Maar nee ts je bent niet raar en ik ken echt zoveel mensen met dieren en de meeste van hun dieren slapen op bed

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-11 22:02

1 van mijn katten slaapt in bed en de ander bovenop de dekens. Klein nadeeltje: afgelopen weekend kotste degene die op het dekbed slaapt even fijn de boel onder :') :r . Niet echt lekker en op dat soort momenten denk ik dan ook: dit vind ik niet fijn. Maar ach, verder vind ik het wel lekker warm en gezellig :D .