Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Onassa schreef:Ze is weer wat opgeknapt en kan haar om half 2 halen alleen......haar amoniak waarde was weer 286!!!
Net zo hoog als voor de operatie....
Ik heb meteen de chirurg in Friesland gebeld en hij vroeg hoe ze verder is en naar haar gewicht, nou, dat is allemaal prima inorde dus hij begint nu toch ook wel een beetje aan de testmethode te twijfelen want dit wat ze nu had is helemaal geen beeld voor een levershunt.
In Dieren willen ze haar volgende week nog een keer prikken op amoniak maar dat doe ik niet, althans niet daar want jet is daar toevallig iedere keer precies 286.
Als ik twijfel kachel ik wel weer naar Friesland en laat het dan door de chirurg testen, die had namelijk de laatste keer 129 en dat terwijl ze 3 dagen daarvoor in kliniek Dieren ook 286 hadden gemeten.
Maar goed, alles bij elkaar zit ik hier wel weer met een pens vol zenuwen want nu ga je toch weer anders naar Luna kijken.
Echt....dit thema was bij ons eindelijk uit het systeem, we hadden totaal geen twijfels meer maar dat speelt nu dus weer flink op.
Wat moet je er toch mee????
tokedri schreef:129?
Als ik mijn puppen laat testen MOET het onder de 100 zijn.
Anders is het geen goede uitslag en mogen de puppen niet geplaatst worden.
Succes