Havanna (hond) ontsnapt, omg. Heemskerk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 17:03

Tsja, paps is nog een beetje boos op haar.. Hij begrijpt haar ook gewoon niet denk ik, zal wat tijd nodig hebben. Voor nu ben ik al blij dat ie heeft gezegd zich er niet meer mee te bemoeien :+ Komt allemaal wel, hij snapt gewoon even niet dat Havanna geen hond is om iets van te eisen, voor hem moet een hond luisteren en liever gister dan vandaag.. Nu wil ik hetzelfde, maar ik heb geen haast, wereld van verschil. Moet zeggen dat ik dacht dat paps anders was hoor, had dit niet zo van m verwacht. Maar goed, wordt voor hem miss een eye opener dat t ook anders kan :+ Hihi niet? Gut, vond t juist zo leuk, Heemskerk door lopen tot je er zowat bij neervalt :') Och, probeer altijd heel erg het positieve te zien in iets negatiefs :)

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 17:15

amyz schreef:
Tsja, paps is nog een beetje boos op haar.. Hij begrijpt haar ook gewoon niet denk ik, zal wat tijd nodig hebben. Voor nu ben ik al blij dat ie heeft gezegd zich er niet meer mee te bemoeien :+ Komt allemaal wel, hij snapt gewoon even niet dat Havanna geen hond is om iets van te eisen, voor hem moet een hond luisteren en liever gister dan vandaag.. Nu wil ik hetzelfde, maar ik heb geen haast, wereld van verschil. Moet zeggen dat ik dacht dat paps anders was hoor, had dit niet zo van m verwacht. Maar goed, wordt voor hem miss een eye opener dat t ook anders kan :+ Hihi niet? Gut, vond t juist zo leuk, Heemskerk door lopen tot je er zowat bij neervalt :') Och, probeer altijd heel erg het positieve te zien in iets negatiefs :)

Hmmm nu nog boos op haar, dat heeft helemaal geen zin natuurlijk en daar moet je wel snel van af want dat is wel negatieve energie waar jij en zeker de hond echt niet op zitten te wachten. Nu nog boos zijn over iets waar de hond geen herinnering meer aan zal hebben is dom (en verspilling van energie). Het is wel belangrijk dat hij dit los laat, denk ik om de hond een goede kans van slagen te geven. En strict genomen zou hij boos op zichzelf moeten zijn omdat ze de deur open hebben gelaten, misschien is hij dat eigenlijk ook wel ..

amyz

Re: Havanna (hond) ontsnapt, omg. Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-11 17:43

:j dat denk ik idd.. Heb dit ook echt nog nooit meegemaakt van m, hij weet enorm veel van dieren en heeft een natuurlijk overwicht op ze. T is ook niet dat ie niet lief is tegen Havanna, hij weet gewoon niet zo goed hoe hij haar moet benaderen denk ik.. Normaal vinden alle dieren m leuk en nu is er eentje die bang is voor m.. Komt allemaal wel hoor :) Denk dat ik m met een week ofzo meesleep rondje lopen zodat hij ook ziet dat mijn manier effect heeft :) Vind het wel erg balen want heb erop gehamerd dat het weliswaar míjn hond werd maar dat iedereen er achter moest staan, was ook het geval. Och, komt wel goed. Paps moet denk ik nog wel meer wennen dan Havanna :+

opisop_shop

Re: Havanna (hond) ontsnapt, omg. Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 18:03

fijn dat ze terecht is!