Zazu heeft ook altijd een gewenningsproces
Het ene speeltje wat meer, de ander wat minder. Gewoon laten hangen en voor je 't weet hangt ie erin
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zazu heeft ook altijd een gewenningsproces
Het ene speeltje wat meer, de ander wat minder. Gewoon laten hangen en voor je 't weet hangt ie erin

Wij hebben een Timneh Grijze Roodstaart van nu 11 jaar oud. Hebben Pico sinds dat die 4 mnd oud is. Helaas is die niet handtam en ik zou graag horen wat jullie tips zijn. Kusjes geven kan hij als de beste, ook gewoon als hij los is, als hij in de tralies hangt kan ik hem wel over zijn borst aaien, maar ik moet zo donders uitkijken. Lekkers pakt hij uiteraard wel gewoon aan 

dus die worden dan vriendelijk verzocht weg te gaan van de kooi.
mocht het echt te lang door gaan vliegt er nog wel eens een kussen zijn kant op, die hij uiteraard handig weet te ontwijken om daarna de spreekwoordelijk wijsvinger naar je op te steken
maar mogen het ook veertjes zijn die we in de kooi vinden??)
Ze zou hoogstens nog schijndragend kunnen zijn, maar dat zou wel een beetje apart zijn als ze alweer een aantal jaar zonder gedekt te zijn in de kudde heeft gelopen. Ik zou het gewoon afwachten en in de gaten houden. Als ze verder gewoon eet en drinkt en zich goed voelt.. Als er een veulen inzit, komt die er vanzelf uit, niet waar? Alleen wel even in de gaten houden wat betreft het weer.. Het is natuurlijk niet de meest prettige periode om een veulentje te krijgen..
Vriendin haar jaarling is ook van februari, prima gezond dier hoor.