joyce2 schreef:Ik vind je af en toe wel vrij bot in je berichten en vooral het dik gedrukte deel vind ik wel een beetje kort door de bocht...
...
Maar voor sommige mensen is het gewoon niet zo makkelijk bereikbaar als jij doet overkomen.
Ik doe niets voorkomen. Ik kan gewoon mijn zakjapanner intoetsen zonder smoezen.
Wie vier honden heeft maakt een keuze over hoé het geld uit te geven
Die wil er liever vier in nylon in plaats van twee in luxe.
´Ik ben niet rijk en kies alleen het nodige´ is dan gewoon geneuzel. Let wel; ´ís´. Vier honden is niet nodig.
Dat is een keuze voor meer. Geen kwestie van geld.
Verder is het helemáál geneuzel, want het is helemaal het punt niet.
Het punt is dat het bij paarden bepaald niet ongewoon is en je er voor een hond over wordt beledigd.
Passier is helemaal niet ongewoon en dan zou 50 euro voor hondentuig al veel zijn?
Kan je voor een hond over luxe niets schrijven zonder geneuzel over rijk en arm?
Dat is op een ruiterforum heel vreemd te noemen. Dat is wat ik doe; ik vind het maar vreemd hoor.
Koop een mooi zadel, geniet van een mooi hoofdstel om het paardenhoofd van je mooie paard.
Koop een ditto wat je mooie hond mooi doet uitkomen.
Durf er zélf van te genieten.
Nee, niet weer over geld. Dat is geneuzel. Pak eerst je zakjapanner eens. Reken maar eens uit wat een rashond over tien jaar kost.
Ah

Ik begrijp het; iedereen met een rashond is ook een rijke opschepper en met twee of meer een verwerpelijke overspendeerder