Er is nog niets geslacht, ik denk voor het offerfeest, dat duurt volgensmij nog anderhalve week (denk ik?)
Er is nog geen onderdak. Ik weet niet wat ik nu moet doen, heb wel mail gehad van dierenbescherming. Voor geinteresseerde pb maar, dan stuur ik de mail door. Ik wil best zelf een dakje maken, maar ik weet niet of ze dat op prijs stellen. Zij weten namelijk echt niet hoe je dieren moet houden. Hebben dus parkiet gehad en die een keer dag en nacht buiten laten staan, in de herfst. Mijn zus hoorde het vogeltje de hele nacht fluiten zo sneu was het... Als het gewoon vriendelijke buren waren zouden we meer kunnen doen. Maar mijn moeder is zelf ook een beetje bang voor die man, omdat hij dus laatst is uitgevallen tegen zijn kinderen en vrouw (geslagen en dergelijke). Ik vertrouw die man ook voor geen meter, heb medelij met die dieren. Maar ik ben wel weer blij dat ze 2 kippen hebben ipv 2. Dan kunnen ze nog bij elkaar liggen en ze hebben elkaar nog. Als er maar 1 kip was dat vond ik het al helemaal sneu